Fandom

Janne

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Janne (czyt. Jan) to pingwin złotoczuby ze Szwecji. Były ochroniarz przezydenta. Szuka zemsty na jego niedoszłym mordercy, Adolfie. Członek Oddziału Johnsona i jeden z bohaterów Skipper, gdzie jesteś?.

Przed wstąpieniem do oddziału

Janne był ochroniarzem prezydenta Szwecji, znanym z tego że nie był miły dla niemieckich wrogów swojego "szefa". Pewnego razu gdy jechał na uroczystość, niemiecki terrorysta Adolf chciał go postrzelić w głowę ale chybił, i trafił w rękę. Janne stracił panowanie i wyleciał z drogi dachując. Janne uciekł, ale jego
Saab92.jpg

Były obiekt szpanu Janne'a - Saab 92

kosztowne auto wybuchło. Służby prezydenta znalazły zniszczonego Saaba, co sprawiło że w Szwecji jest uważany za zmarłego. Janne korzystając z tego, doprowadził do upadku niemieckiej organizacji, dla której pracował Adolf. Jednak zamachowiec, kiedy dowiedział się o tym, że żyje, porwał jego żonę i córkę, a jego samego mocno zranił. Szwed uciekł z domu, ale tracąc krew osłabł, i wcisnął się do magazynu żeby spokojnie umrzeć. Cudem jednak przeżył i by zacząć nowe życie, został głową rosyjskiej mafii pod fałszywym ruskim nazwiskiem Ivan Boforow, wciąż z nadzieją na odzyskanie żony i córki.

W "Knivar" trafili do niego Manfredi, Johnson, Wania i Blair, miał wymyślić dla nich śmierć. I tak zrobił, ale pod wpływem splotów perypetii stanął po stronie Johnsona.

Po wstąpieniu do oddziału

Janne został opatrzony, i przeżył. Początkowo Manfredi i Johnson z powodu jego języka, zarzucali, że jest neonazistą. Janne jednak zmienił język na angielski, i wstąpił do oddziału jako nożownik. Jego głównym celem jest s****olić Adolfa, i uratować żonę oraz córkę.

Umiejętności

Bardzo dobrze walczy nożem bojowym, oraz dobrze strzela. Jest doskonały w boksie, bójkowym stylu, i w
Nóz.jpg

Nóż Janne'a

Teakwondo. Zna się na rodzajach: nożów, broni, aut i bomb.

Wygląd

Jest wysokości Rico i szerokości Skippera. Jego żółte "włoski" tworzą blond czuprynę. Nosi bluzę z flagą Szwecji z kapturem.

Osobowość

Często szaleje, niczym znany Miś Rambo (postać fikcyjna). Uwielbia wybuchy i zwroty akcji. Raz przyznał, że fajnie wyglądał wybuch jego autka. Jednak w przeciwieństwie do Wani ma w sobie więcej rozsądku i mądrej determinacji, jest też spokojniejszy i bardziej zadziorny niż Rusek. Bardzo tęskni za ojczyzną i pisze o tym wiersze. Jego umysł jest bardzo precyzyjny, nigdy nie zdarzyło się, by chybił. Ze względu na swoje zdolności był bardzo dobrą głową mafii, ale jeszcze lepiej sprawdza się jako komandos.

Cytaty

    • Janne: Stående Ovationer!*
  • Manfredi: Mówię ci, że to Nazista!
    • Manfredi: Co mi niby zrobisz, sługusie Hitlera!?
  • Janne: Vill du hellre inte veta.**
    • Adolf: Myślałem że ty kaputt!
  • Janne: Tydligen så men inte!***

Przypisy

  • Szwedz: Brawa Na Stojąco!
  • Szwedz: Wolałbyś nie wiedzieć.
  • Szwedz: Niby tak, ale nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki