Fandom

Jannet

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Postać fikcyjna stworzona przez Madeline Hatter.

Surykatka zwyczajna. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Nowe Zoo.

Dzieciństwo

Jannet urodziła się w Afryce, tak samo jak jej siostra Katie. Kochała ten kraj nad życie. Odkryła również swój talent - śpiewanie. W Afryce poznała także swoją pierwszą przyjaciółkę - Bellę. Na sam koniec poznała Sissy i Amandę . Razem stworzyły taneczny zespół Time Dance (Czas Tańca). Później musiały wyjechać do Hollywood. Spodobało im się tam od razu. Ale na krótko. Później na sam koniec trasy zostać musiały w Zoo w Central Parku. Tam poznała Szeregowego i resztę pingwinów.

Cechy

Jannet jest bardzo pomocna. Ma bardzo czyste serce. Kocha się śmiać. W każdej sytuacji wyjdzie z opresji. Innymi słowem - tryska dobrocią i pozytywną energią.

Psychika

Jannet wszystko bierze na poważnie, i z tego powodu szybko się denerwuje.

Talenty

Śpiew, taniec, robienie ubrań, szycie, projektowanie, rozrysowywanie, czytanie, pisanie, znanie języków obcych, pisanie piosenek, pływanie, akrobację, gotowanie, pisanie śmiesznych opowieści, komponowanie muzyki, granie na wszystkich instrumentach.

Lęki

Jannet boi się ciemności oraz hien (w Afryce trzeba było na nie uważać!).

Wygląd

Jannet ma długie, proste, rude włosy. Ponadto jasno brązową sierść. Czasami nosi jakiś szykowny strój, oraz zawsze ma na sobie mały, trochę gruby naszyjnik z rubinowym sercem (dostała go od swojego pierwszego chłopaka).

Piosenki

  • Ciągle o tym myślę
  • Chodź i zaśpiewaj
  • Miłość i my
  • Iluzja
  • Po prostu lato

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od siostry Michaela Jacksona - Jannet Jackson.
  • Swoim tańcem przebija króla Juliana.
  • Kiedyś wspominała, że ma znamię w kształcie nuty.
  • Szeregowy się w niej zakochał od pierwszego wejrzenia.
  • Napisała piosenkę, która oczarowała wszystkich.
  • Jej ulubionymi piosenkarkami są: Martina Stoessel, Victoria Justice, Selena Gomez, Doda, Ewa Farna, China McClain, Demi Lovato i Vanessa Chudgens.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki