Fandom

Jaybo

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jaybo- lemur, syn Hansisa. Urodził się i wychował w Nowym Jorku. Po śmierci ojca z rąk pingwinów poprzysiągł im zemstę i przeniósł się do Central Park Zoo, gdzie przybrał imię Ricky. Przez kilka lat infiltrował całe zoo, a w szczególności działalność pingwinów. W tajemnicy prowadził rodzinną firmę Xcorp, która odziedziczył po ojcu. W pewnym momencie jego knowania wyszły na jaw i stoczył pojedynek z pingwinami. Jego dalsze losy pozostają nieznane.

Biografia

Młodość

Jaybo urodził się w bliżej nieokreślonym czasie, jako syn diabolicznie złego naukowca Doktora X. Jego relacje z ojcem nie były dobre, więc często wychodził z domu. Mimo, że za każdym razem próbował się po cichu wymykać, to i tak jego ochroniarz to odkrywał i szedł razem z nim. Podczas swych przechadzek poznał cały Nowy York, co mu w przyszłości się przydało. Był zmuszano przez ojca do nauki i pomagania mu w sianiu zła. Nabył umiejętności hakerskie i dzięki temu, kupił sobie własną wyspę. Lubił trenować różne sztuki walki, a także strzelać na prywatnej strzelnicy.

Śmierć ojca

Gdy miał 14 lat, dowiedział się o śmierci ojca z rąk pingwinów. W pierwszej chwili się ucieszył, ale potem posmutniał i poprzysiągł zemstę na pingwinach. Przejął kontrolę nad firmą i ją zmodernizował, rozpoczął także budowę wielkiej bazy na swojej wyspie. Po roku przeniósł się do Central Park Zoo. Jednak nie wylądował na wybiegu z Królem Julianem i jego poddanymi. Dostał swój własny wybieg z małym jeziorkiem i wieloma innymi wygodami. A wszystko dzięki prezydentowi Polski Andrzejowi Dudzie, który był dawnym współpracownikiem ojca Jaybo.

Konflikt z Julianem

Pierwszego dnia w Zoo przyszedł do niego Król Julian, wraz ze swoją świtą. Julian zaczął mu mówić, że jest królem i ''nowy'' powinien mu służyć. Nikt jeszcze tak do Jaybo nie mówił, no poza jego ojcem. Rozgniewało go to tak, że kopnął Morta na wybieg Joey'a (który był obok), Julianowi natomiast wygarnął wszystko to co o nim myśli i kazał się wynosić. Na co Julian zaczął coś burczeć pod nosem. Całej sytuacji przyglądał się Skipper, który był pod wrażeniem umiejętności lemura. Chwilę później podszedł do niego i zaczęli rozmawiać. Jaybo powiedział pingwinowi, że kiedyś trenował sztuki walki, co zainteresowało Skippera. Potem spotkał się z resztą drużyny pingwinich komandosów, a nawet pomógł Kowalskiemu w dokończeniu jego wynalazku.

Przygotowania do zemsty

Przez następne dwa tygodnie udało mu się zyskać wielu przyjaciół w Zoo, a także dokładnie poznać cały kompleks. Zbudował pod swoim wybiegiem małą bazę z tajnym tunelem, który wiódł poza obszar miasta. Pozyskał także lojalność Króla Szczurów i jego podwładnych oraz Szerszeni. Tak oto stworzył sobie silną i posłuszną mu armię.

Pojedynek z pingwinami

Dwa miesiące później o północy zaatakował bazę pingwinów. Mimo obezwładnienie Kowalskiego i Rico, Skipperowi i Szeregowemu udało się przedrzeć przez armia Jaybo i dotrzeć do niego samego. Jaybo szybko znokautował Szeregowego. Z pingwinim przywódcom miał już więcej problemów. Ostatecznie został pokonany i uciekł na swoją wyspę. Tam obmyślał kolejny plan zemsty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki