Fandom

Jeremy von Hades

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Jeremy von Hades to jedna ze złych postaci w fanfiku autorki postaci. 

Historia

Jeremy dawno temu dołączył do CHIMERY. Podobno podpisał pakt z demonem, którego wezwała organizacja, aby stać się nieśmiertelnym. Założył firmę, która jest na drugim miejscu w rankingach (zaraz po Steel Indrusties, firmie Iron Wolfa). Został także jednym z głównych przywódców CHIMERY. Udaje, że jego firma ma pomagać, choć to nie prawda.

Charakter

Z jednej strony Jeremy udaje, że stara się pomagać ludzkości, i żeby wszystkim się żyło jak najlepiej. Jednak wszystko jest kłamstwem. Jeremy chce przejąć władzę nad światem. Jest egoistyczny, przebiegły i bezwzględny.

Talenty

Ma niezwykłe umiejętności taktyczne. Potrafi ze wszystkiego zrobić broń. Wiele lat w CHIMERZE nauczyło go kilku sztuk walki.

Wygląd

Jeremy posiada całą białą sierść i czarne długie przeczesane do tyłu włosy spięte w kucyk. Zawsze ubiera się w czarny garnitur, a czasem granatowy. Nosi na nosie okulary, które co chwile musi poprawiać. Oczy Hadesa są koloru szarego.

Relacje z bohaterami

Iron Wolf

Konkurują ze sobą od wielu lat. Niezbyt się lubią, a sam Iron Wolf nie wierzy w jego dobre intencje.

Sharn Bones

Oboje są w CHIMERZE. Znają się bardzo dobrze, choć nie ufają sobie dostatecznie.

Songia Dragon

Kiedy spotkał Songię pierwszy raz uważał, iż zwycięży. Jednak dziewczyna była silniejsza, i go pokonała jednym ciosem. Od tego czasu planuje ukraść jej moce.

Ciekawostki

  • Wzoruje się na senatorze Palpatine/Darth Sithiousie.
  • Wygląd Jeremy'iego wzorował się na wyglądzie dwóch postaci: Kapitanie Kuro i Lucjuszu Malfoy'u. Po pierwszej postaci posiada okulary i ciemne włosy, a po drugiej długie włosy i szare oczy.
  • Okazuje się, że Hades ma wiele sekretów. Jednym z nich jest fakt, iż pochodzi z rodziny czarodziejów, jednak on jako jedyny nie został wysłany do specjalnej szkoły (czyli tam, gdzie się uczy Harry) albowiem nie wykryto u niego ani procenta mocy magicznej (tutaj: porównanie do charłaka). Jednak poznał Szpona, i zawarł z nim sojusz. Czarnoksiężnik stworzył mu armię ożywionych trupów, ale jeden z nich się zbuntował i uciekł. Czarodziej obwiniał za to Hadesa, i zakończył sojusz. Tym kościotrupem, który uciekł, był Broke Skullington, czyli wspólnik Drużyny Potężnego Smoka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki