FANDOM

Madeline Hatter

Do zoo taksówką przyjeżdża stary przyjaciel Szeregowego - Harry . Jest on jednak tajemniczą osobą i ciągle chce powiedzieć coś Szeregowemu. Pingwiny podejrzewają go jako tajnego agenta Dr. Bulgota. W końcu Harry wyjaśnia Szeregowemu tą całą sprawę. Chce z Szeregowym pojechać do szkoły dla czarodziejów. Pingwiny jednak też muszą jechać, ponieważ każdy z nich miał w swojej rodzinie przodka-czarodzieja. Na miejscu spotykają przyjaciół Harry'ego - Dona i Herminę. Pingwiny dobrze się z nimi dogadują. W drodze widzą pięknie widoki i krajobrazy. Gdy są w szkole, pingwiny się pytają, czy trzeba mieć odpowiedni wiek. Harry im mówi że jeśli się nie nauczyli przez te lata, jeszcze można się uczyć. Pingwiny zaczynają swoją (niestety) opóźnioną naukę i szybko to łapią. Kowalski uczy się robić eliksiry, Rico latania na miotle, Skipper technik magii do samoobrony, a Szeregowy uczy się w tym czasie innych przedmiotów. Harry ma jednak swojego nieprzyjaciela - Dracon'a . Walczą ze sobą już kilka lat, ale to Harry zawsze zwycięża.

Nadszedł Miesiąc Miotły, czyli miesiąc meczu latania na miotłach. Harry jest w tym najlepszy, ale pingwiny też nieźle sobie radzą. Kolejne miesiące mijały, a Harry i jego przyjaciele odkrywają tajemnice Czarnego Szmaragdu, postanawiają go odnaleźć.Gdy go odnajdują stoi im na drodze największy wróg Harry'ego - Volterex

Volterex zabił rodziców Harry'ego i chciał zabić też jego , ale Harry ocalał i z tąd ma te znamię na czole. Pingwiny go pokonują razem z Harrym, Donem i Herminą. Pingwiny są z powrotem na Manhattanie, ale nikt (na szczęście) nic nie podejrzewał gzie są ponieważ Harry wyczarował hologramy które chodzą i mówią.

Koniec.