Fandom

Joe

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Joe to postać wspólna Księżniczki Kiary i Madeline Hatter.

Joe to dzięcioł należący do Gangu Trepez'a. Jest zdobywcą informacji i gumowym uchem (czyli osobą podsłuchująca).

Dzieciństwo

Joe miał dzieciństwo, o jakim tylko można pomarzyć. Ale nie miał żadnych przyjaciół, dlatego, że jego rodzice cały czas odganiali nie ptaki czystej krwi. Więc uciekł z domu. Przygarnął go pewien stary baran, który był kiedyś mędrcem na dworze Króla Zwierząt. Nauczył Joego wszystko, co umiał baran. Kiedy jednak zmarł Joe wyruszył dalej w świat. Był w Indiach, Portugalii, Włochach, Niemcach i w Chinach. Lubił podróże, jednak postanowił zamieszkać gdzieś na stałe. Szukał miejsca idealnego. Niestety nie znalazł takiego. Pewnego dnia spotkał nietypową gromadkę. Szybko się z nimi zaprzyjaźnił. Nie chciał, by go odtrącali, więc opowiedział o zmyślonym dzieciństwie. Jak to go matka nie kochała i opuściła w najpotrzebneijszej chwili. Dostał zaufanie zwierząt i dołączył do ich gangu.

Cechy

Joe jest bardzo miły i uczynny. Jest również bardzo cierpliwy. W potrzebie pomaga swoim przyjaciołom i stara się dla nich jak najlepiej. Czasami jednak woli samotność.

Psychika

Stary Baran nauczył Joego cierpliwości o dobroci wobec innych. Lecz jeśli jego najbliźsi są w niebezpieczeństwie wpada w furie i jest gotowy zrobić wysztko, dosłownie wszystko,by im pomóc. Wtedy jest bezlitosny wobec wrogów.

Talenty

Joe ma fotogeniczną pamięć i zapamiętuje wszystko, co widział, usłyszał i przeczytał. Umie czytać i pisać. Prowadzi bloga. Lata bardzo szybko i zwinnie.

Lęki

Najbardziej lęka się się szakali oraz psów dingo.

Wygląd

Joe ma na głowie czerwony irokez. Jego brzuch pokrywają białe piórka. Dziób jest pomarańczowobrązowy i mocno zaostrzony. Skrzydła i reszta piór na ciele są koloru szarego.

Związki

Joe w przyszłości będzie miał dziewczynę o imieniu Rosalinda.

Ciekawostki

  • Lubi gumę o smaku miętowym.
  • Jego tajemnica o dzieciństwie wyjdzie na jaw w odcinku Tajemnica wyszła na jaw.
  • Najbardziej lubi Flynna i Tony'ego, Jaspera nie lubi, bo go zawsze rano budzi.
  • Zna 3 języki: hinduski, chiński i portugalski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki