Fandom

John, Erica i Loki

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

John, Erica i Loki - zespół diabłów tasmańskich z Central Park Zoo

W zespole

Szefem zespołu jest John. To on najczęściej wypowiada się za grupę i planuje ich misje. Natomiast Erica i Loki to rodzeństwo. John nie jest ich bratem. Erica i Loki działają najczęściej, kiedy szef im pozwoli. Po mimo to, że są rodzeństwem bardzo często się nie rozumieją. Nie znają się na planowaniu. John często krzyczy "Nie jestem z nimi spokrewniony!", jak ktoś mówi, że jest rodzeństwem Erici i Lokiego. Poza tym, kiedy John jest szefem dosyć dobrze się dogadują.

W odcinkach

Wystąpiły w odcinku Ach, wy diabły wy!. Są tam wrogami. Działając w nocy kradną różne rzeczy mieszkańcom zoo. Kiedy pingwiny ujawniają złodziei dla mieszkańców zoo diabły tasmańskie uciekają. W końcu, kiedy obywatele zoo chcą dać im nauczkę ci przyznają się do winy i oddają wszystko, co ukradli. Od tej pory nie są zaliczani, jako wrogowie zoo.

W odcinku Doris, błagam! zostały poproszone przez pingwiny, aby sprawdziły, gdzie dokładnie znajduje się Kowalski. Okazało się, że Kowalski uciekł i chce odpłynąć łodzią. Torbacze zdają raport Skipperowi, po czym wracają do zoo.

Przeszłość

Wedle opowieści diabłów tasmańskich John wychował się w zoo w Niemczech. Mówił, że miał czworo rodzeństwa i matkę. Erica i Loki wcześniej byli w Hoboken. Potem dołączył do nich John. Zostali przetransportowani do Central Park Zoo, ponieważ w Hoboken przechodzili za mury i kradli innym wszystko, co tamci mieli. Omijali wszelkie ogrodzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki