Fandom

Johnson

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Johnson- pingwin białobrewy, były członek Oddziału Skippera, rzekomo zginął razem z Manfredim. Szef oddziału jako najinteligetniejszy jego członek. Sam siebie mianował generałem. Występuje w serialu Skipper, gdzie jesteś?

Wygląd

Jest najwyższy z oddziału, ma głowę gruszkowatą, zwężającą się ku górze. Wcześniej był bardziej pokiereszowany i miał złamane skrzydło, ale obecnie wydobrzał. W oddziale Skippera również był najwyższy, wyższy nawet od Kowalskiego. Nosi irokez.

Osobowość

Dawniej był małomówny, teraz trochę się zmienił - więcej gada i jest mniej skryty (,,więcej" jak na niego- trzeba wziąć na to poprawkę). Jednak tak jak dawniej cechuje go tajemniczość, natura cwaniaka oraz znajomość wschodnich sztuk walki. Nie zawsze udaje mu się zapanować nad oddziałem. Przyjaciele z ekipy traktują go bardziej jak kolegę niż jak dowódcę. Najlepszy kumpel Manfrediego. Słowem- zakompleksiony inteligent. Przedtem był tylko powładnym, teraz stał się szefem. I było to dla niego jak kubeł zimnej wody wylanej na głowę. Szczerze mówiąc, Johnson nie ma za grosz talentu przywódczego ani charyzmy, ale ma sympatię podwładnych, a to już jest bardzo dużo. Trzeba powiedzieć, że jest niezrażony, nie ustaje w wysiłkach, by znaleźć dawny oddział. Czasem zdarzają mu się chwile załamania, ale udaje mu się pokonać swoją rozpacz.

Wbrew pozorom, Johnson jest bardzo ciekawski, chce wiedzieć o wszystkim, co dzieje się dookoła niego. Każdą tajemnicę, każde niedomówienie, każdą tajemniczą rozmowę chłonie jak gąbka. Podsłuchuje swoich podwładnych, ale nie z powodu paranoi jak Skipper, tylko po prostu chce wszystko wiedzieć.

No i jest osobą drażliwą. Złoszczą go nawet najmniejsze niedopatrzenia. Ponieważ zdaje sobie sprawę, że sam nie jest doskonały, chce, żeby wszyscy inni byli perfekcyjni.

Charakter Johnsona predysponuje go do stania z boku, przyglądania się sytuacji i własnego wyciągania wniosków. Nigdy lub prawie nigdy nie sugeruje się opinią innych. Nie lubi i nie powinien być w centrum uwagi. Nie lubi także oceniać i być oceniany. Mimo wszystko ma poczucie humoru, które demonstruje zazwyczaj z kamienną miną (raz na jakiś czas powie coś mocnego). Bywa uroczo bezradny. Nie ma dystansu do siebie.

Jego najważniejsze cechy to skrytość, małomówność i cwaniakowatość. Ze względu na nie świetnie sprawdzał się jako spec od kamuflażu. Potrafi również być romantyczny, ale tylko przy swojej żonie. Tylko względem niej okazuje uczucia- bardzo rzadko pokazuje przyjaciołom z oddziału (i Skippera, i własnego), że czuje się z nimi związany, tak że czasami nawet mają wątpliwości (Skipper nawet kilka razy podejrzewał go o zdradę w krytycznych momentach).

Zdecydowanie jest typem samotnika, odludka.

Relacje z innymi

Z Manfredim

Johnson jest jego najlepszym przyjacielem, bardzo się zżyli i przez kilka lat mieszkali w parku wodnym w Seaville. Darzy go ogromną sympatią i za nic nie chciałby, żeby Manfrediemu coś się stało. Mówi na niego Manfred. Ale na codzień jest w stosunku do niego raczej oschły. Johnson czasem nie ma już siły do tępoty Manfrediego...

Z Larrym

Johnson tak jak reszta drużyny odnosi się do Larry'ego z pewną wyższością i politowaniem, ale i tak bardzo go lubi, i podziwia jego odwagę.

Z Wanią

Dynamiczny Rosjanin nieco "przytłacza" swoim charakterem zamkniętego w sobie Johnsona. Zdarza się, że Wania dominuje nad szefem. W sumie jednak łączy ich przyjaźń, Wania pociesza Johnsona w chwilach załamania. Dowódca tylko raz był na niego naprawdę wściekły- kiedy okazało się, że Rusek ma zatarg ze swoimi rodakami i nie wyjawił tego, sprowadzając na cały oddział niebiezpieczeństwo. Ale początki ich znajomości nie były takie przyjemne dla obu stron... ( patrz odcinek Vpered). Polepszyły się jednak, gdy Wania pomógł uciec pingwinom z Parku Wodnego w Seaville.

Z Kirke

Johnson ceni ją i lubi... no, może nie jest to lubienie, ale pewien rodzaj sympatii. Bo Johnson nie za bardzo zna skrytą kocicę. Bardzo chciałby dowiedzieć się o niej czegoś więcej. Właściwie wiele ich łączy- pod względem cech charakteru są do siebie podobni.

Z Blair

Johnson bardzo ceni i podziwia ( a nawet trochę zazdrości) Blair za jej umiejętności snajperskie i uważa, że jest bardzo potrzebna w oddziale. Ale między nimi nie ma jakichś głębszych relacji. Nie rozmawiają ze sobą, chyba że jest to absolutnie konieczne.

Z Janne'm

Początkowo Johnson nie był do Szweda zbyt entuzjastycznie nastawiony... ( ciekawe, czy wy bylibyście dla kogoś entuzjastycznie nastawieni, gdyby ten ktoś skazał was na śmierć przez zamknięcie w pokoju z bombą). Potem jednak jego uczucia wobec Janne'go nieco się ociepliły, gdy ten przystąpił do jego oddziału. Co prawda wciąż był w stosunku do niego nieufny i z powodu języka twierdził, że Janne jest neonazistą, ale to się zmieniło. Obecnie Johnson podziwia umiejętności Szweda, w głębi serca współczuje mu straty żony i córki, i choć Janne, tak jak Wania, trochę przytłacza szefa swoim temperamentem, to Johnson i tak widzi w nim dobrego kumpla.

Z Kim

Johnson bardzo kocha swoją żonę, odnalezienie jej jest jednym z celów oddziału. Zrobiłby dla niej wszystko. Była jedyną osobą, która potrafiła go rozgryźć i zrozumieć. Była też kolejnym powodem, dla którego postanowił uciec z Seaville - nie zauważył jej z resztą oddziału, więc wysnuł hipotezę, że uciekła. Bardzo za nią tęskni i chciałby znowu ją zobaczyć. Dać do zrozumienia, że jest dla niego najważniejsza, a potem wrócić na Manhattan i spełnić ich wspólne marzenie...

Ciekawostki

  • Cade jest kuzynem Johnsona (za zgodą WojtkaNinjy).

Więcej w Fandom

Losowa wiki