Fandom

Joker

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Joker to postać stworzona przez --ZnK Twórca! (dyskusja) 15:51, maj 24, 2014 (UTC). Buldog, należy do gangu "Dinos". Pochodzi z Belgii. Jeden z bohaterów serialu "Jick Jeros" który jest kontynuacją serialu Trade Game

Historia

John Keker był źle traktowany przez rodziców. Wreszcie nie wytrzymał i uciekł. Kiedy stał się dorosły dostał świra, i został mordercą. Raz czytając komiksy z Batmanem, zobaczył w postaci Jokera siebie i zaczął się na niego stylizować. Jednak policja go zatrzymała i trzymała w odizolowanym mieście, razem z gangami. Nic nie myśląc zapisał się do pierwszego lepszego gangu. Był nim "Dinos", grupa przestępców z Europy. Joker postanowił się wyleczyć ze swojej choroby psychicznej, przy pomocy Gilberta Buckera (Levina Stracka), niemieckiego agenta który w tajemnicy trzyma swój pobyt w mieście Jick Jeros w Hiszpanii.

Osobowość

Joker jest chory psychicznie i żeby się zaspokoić, zabija. Próbuje się jednak z tego wyleczyć. Gdyby jego rodzice go źle nie traktowali, nie dostałby świra. Ma nałóg do narkotyku Koci Pazur, chociaż tego też chce się pozbyć.

Relacje z innymi

Z Levinem Strackem- lubi go, bo pomaga mu wyleczyć się z choroby psychicznej. Ciągle jest ciekawy jego przeszłości. Sądzi że bez Levina popełniłby samobójstwo.

Morisem Ragjanem- nie ma z nim największych relacji. Dziwi go jego ormiański akcent. Lubi z nim czasem wypić butelkę tequilii. Bardzo zazdrości Morisowi jego bogactwa.

Z Vitczerewem- obaj są psychopatami. Jokerowi ciągle przeszkadzają jego kazania na temat śmierci Ukrainy, ponieważ Jereczuk wtedy wariuje. Są sobie obojętni.

Z Jereczukiem- Joker namawia go do zabicia Vitczerewa, ale Jereczuk jest strasznie wrażliwy, i go nie zabija. Jereczuk na swoje sposoby próbuje go wyleczyć z nałogu, ponieważ mówi że co albańskie, to niezdrowe.

Z Sergejovičem- Nie przemawiają do Jokera umiejętności piłkarskie "Montenegro Eagle'a". Znacznie woli kiedy każe mu wykręcić śrubki w samochodzie, bo Jokera to uspokaja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki