Fandom

Julia

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Julia jest lemurzycą katta, pochodzi z Madagaskaru, jest młodszą (o 2 lata) siostrą Juliana

Postać wymyślona przez - Fretka07 Dyskusja 17:50, sie 22, 2014 (UTC)

Wygląd

Julia wygląda jak typowy lemur katta, jest bardzo podobna do Juliana (mają taką samą sierść i oczy). Różni ich fryzura (Julia ma krótki, czarny warkocz), dziewczyna ma też bardziej kobiece kształty, a jej rzęsy są większe.

Charakter

Julia jest wesoła, optymistyczna i zawsze gotowa do działania, ale jak każdy ma swoje wady- jest naiwna i niezbyt inteligenta. Nie zna słowa "poddać się" (dosłownie....), uwielbia słodycze i Słodkorożce (jak Szeregowy). Jest bardzo przyjacielska przez co często pada ofiarą wykorzystania, co jednak wynagradza jej ogromna siła psychiczna, jak i fizyczna.

Jest najbardziej szaloną osobą w serialu (łudząco podobna do Pinkie Pie)

Relacje

Julian

Julia jest młodszą siostrą Juliana. Różnią się cechami charakteru, ale oboje uwielbiają imprezy. Julia uważa swojego brata za "wzór do naśladowania" i że wszyscy powinni go uwielbiać, co Julianowi się oczywiście podoba. Bardzo dobrze się dopełniają- Julian jest egoistą, ona przyjacielska, on jest dość słaby fizycznie, za to ona bardzo silna, dzięki czemu pełni też rolę jego ochroniarza.

Maurice

Julia wydaje się lubić Maurie'ca, ale traktuje go tak jak Julian. Maurice nie chętnie jej usługuje, ale również wydaje się ją lubić i szanować jako "siostrę Króla".

Mort

Julia uwielbia Morta, ale nie przeszkadza jej, że jest on kopany przez jej brata. Mort nie uwielbia jej stóp...

Majka

Julia bardzo lubi Majkę,a ta odwzajemnia się tym samym. Obie uwielbiają imprezy. Mimo przyjaźni bardzo się różnią. Majce nie przeszkadza głupota Julii, aż do czasu...

Szeregowy

Szeregowy jest zupełnie oczarowany Julią i nie widzi świata poza nią. Ona jednak ze względu na jej "ogromną inteligencję" nawet tego nie zauważa i traktuje go jak kumpla. Lubi bawić się z nim słodkoroszcami i oglądać bajki. W przyszłości zostanie jego żoną i będą mieć dwóch synów- Kovu i Nukę i córkę- Kiarę.

Skipper

Julia lubi Skippera, ponieważ uważa, że on i Julian są najlepszymi przyjaciółmi. Jednak w przypadku sporu między jej bratem, a pingwinem zawsze staje po stronie lemura.

Marlenka

Julia lubi Marlenkę, z resztą jak każdego...

Clemson

Jedyna osoba, której nie lubi, a nawet więcej-nienawidzi go do żywego.

Ciekawostki

  • Ma tytuł "księżniczka", jednak nie jest to zbyt często używane.
  • Jej ojciec umarł, kiedy miała 6 lat .
  • Tak jak Julian uwielbia tańczyć.
  • Nie umie śpiewać, co nie znaczy, że tego nie robi...

Cytaty

"Cukierki!"

Uwielbiam kotki! Są takie słodkie i chrupiące!"

Szeregowy-Masz czas w piątek?

Julia-Eeeee, zależy.

Szeregowy-Od czego?

Julia-Co to piątek?

"Król Julian dobrym władcą jest dla słuuuuuuuuuuuuug!"

Clemson-Możesz mi wierzyć, albo nie, ale to JA będę królem.

Julia-Phi! Prędzej Madagaskar będzie wyspą!

Clemson-Ale.... Madagaskar jest wyspą....

Julia-Serio? O kurcze! *do Juliana* sorry braciszku, już nie jesteś królem. Trzeba by było zrobić jakąś wojnę.... Mogę zastzrelić Clemsona?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki