Fandom

Julius

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Julius (Julek, Juliusz) - Postać wymyślona przez DarhSauron (Tak mój padawanie?), syn Cezarego i Nikki (Nie pytaj jak to możliwe). Krzyżówka pingwina z łasicą (Tym bardziej nie pytaj...)

Historia

Urodzony w lutym 2015 roku, w Las Vegas. Jego rodzice sami oszołomieni jak do tego doszło zaczęli go wychowywać jak normalne dziecko, mimo iż był celebrytą. Od początku miał obstawę ASO i ZZ jako syn ważnego agenta i urzędnika (Rasiści próbujący robić mu krzywdę dziwnie nieraz znikali lub sami padali trupem na ulicy). W wieku 6 miesięcy poznał Flawianata. Szybko stali się przyjaciółmi gdy syn Neem obronił go przed Lucasem (A to z kolei syn Szenzii).

Gdy miał niecały rok jego ojciec upozorował własną śmierć (z ciężkim sercem) poświęcając żonę i Skippera. Był adoptowany przez wiele osób, m. in Helię. Ostatecznie znalazł dom w Nowym Meksyku u dwóch farmerów, we wiosce oddalonej o 89 kilometrów od najbliższej żywej duszy gdzie technologia zatrzymała się na XIX wieku.

Mając 20 lat wrócił do cywilizacji i poznał Cersei, córkę Songii. Młodzi zakochali się w sobie, i mimo chwilowego rozstania spowodowanego tym, że Julius i Flawianat upili się, wsiadli do samochodu po pijaku oraz "Odwiedzili" klub "dla dżentelmenów" później się pobrali.

Julius miał też moc spowodowaną swym pochodzeniem. Był on osobą z legend Wszechwładnych i uosobieniem czterech Żywiołów we własnej osobie. Został strażnikiem Równowagi.

Ma również syna, Nicka.

Jak się okazało, 25 lat po rzekomej śmierci Cezary postanowił wrócić do syna...

Relacje

  • Z Helią- Początkowo traktował ją jak matkę, otoczyła go opieką. Następnie stali się bardziej przyjaciółmi którzy mogą na sobie polegać. Często też pomaga mu gdy Julius wplącze się w tarapaty z Widmami, Kosmitami itp.
  • Z Cersei- Jako mąż i żona rozumieją się i szanują mimo drobnych sprzeczek.
  • Z Nickiem- Relacje te są bardzo dziwne, bowiem ojciec wydaje się dla małego... Nieco szalony. Julius chce by jego syn był Wszechwładnym (A nie jakimś tam Nayasem jak rodzina od strony Cersei). Nick nieraz jest również zniesmaczony zachowaniem nieodpowiedzialnego i ekscentrycznego ojca.
  • Z Flawianatem- w gruncie rzeczy, najlepsi przyjaciele po za wieloma momentami w których łamali sobie kości, bili się, zadawali sobie rany cięte, wyzywali się itd. Julius nadal pamięta, że gdyby nie on Lucas jako silniejszy i większy zagryzł by go gdyby wdaliby się w bójkę, a Flawianat jako jedyny uzbrojony w nóż (Meet  Neem Family) pomógł mu.
  • Z Cezarym- Z początku, nie mieli wykszatłconych głębszych relacji jako iż gdy Cez "umarł" Julius  miał niecały rok. Po powrocie ojca Julius jest wściekły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki