Fandom

Juliusz

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Juliusz jest postacią stworzoną przez Fretkę07

Opis

Juliusz jest lemurem katta, ojciec Juliana i Julii, mąż Julity. Z charakteru bardzo podobny do Juliana, ale w wyjątkowych sytuacjach potrafi się zmienić. Tak jak jego dzieci uwielbia muzykę, taniec i śpiew.

Historia

Dzieciństwo

Juliusz urodził się jako starszy syn Antoniusza i Cleopatry. Jego dzieciństwo nie różniło się niczym specjalnym od jego równieśników. Jako dziecko całe dnie spędzał z kolegami na drzewach Madagaskarskich. Uwielbiał tańczyć i wychodziło mu to na prawdę dobrze. Kiedy miał 5 lat urodził się jego młodszy brat- Nerd. Był pełen optymizmu, ale brakowało mu realizmu i inteligencji.

Nastoletnie życie

Teoretycznie w jego życiu nic się zmieniło. Juliusz dalej żył beztrosko i swawolnie, ale zaczął interesować się dziewczynami, ale nigdy nie myślał o poważnym związku. Wolny czas spędzał z kumplami,sam był znany z robienia najlepszych imprez na Madagaskarze.

Poznanie Julity

W wieku 19 lat, Juliusz założył się z kolegami, że umówi się z najbardziej nieprzystępną laską na Madagaskarze, a padło właśnie na Julitę. Chłopak wiele razy próbował ją poderwać-na próżno, każdy zalot kończył się odrzuceniem, ale ten się nie przejmował. W końcu  natarczywość zamieniła się w zauroczenie. Młody lemur zaczął coraz częściej chodził za swoją miłością, co jej się nie podobało, aż do momentu gdy ten ocalił ją przed atakiem foos. Od tego wydarzenia, dziewczyna zaczęła patrzeć na niego jak na przyjaciela, ale nie widziała w nim nikogo więcej, natomiast ten na prawdę się w niej zakochał. Po roku dziewczyna zaczęła inaczej patrzeć na swojego przyjaciela i oficjalnie stali się parą.

Ślub, rodzina i "terror Madagaskarski"

Jeżeli któreś z was myślało, że życie Juliusza i Julity było sielanką, to jesteście w błędzie. Po ślubie, uordził się im ich pierwszy syn-Julian i wtedy właśnie na tron wszedł najbardziej okrutny władca Madagaskaru-Król Mal II, który wygnał mieszkańców na najbardziej biedne i suche ziemie. Dwa lata później urodziła im się córka Julia. Ich życie nie było już takie samo. Robili wszystko, aby zapewnić szczęśliwe życie swoim dzieciom, co nie było łatwe, ponieważ cała ludność głodowała, łącznie z nimi.

Śmierć

Jedynym sposobem, aby wyżywić rodzinę była kradzież jedzenia króla. Juliusz widząc ile lemurów umiera z głodu, przysiągł nie dopuścić do tego, aby to samo spotkało jego rodzinę, postanowił więc samemu skombinować jedzenie. Z początku udawało mu się, aż nie wpadł w płapkę strażników. Stojąc pod karą śmierci, Julita biegła najszybciej jak mogła, aby jak kolwiek ocalić swojego męża, ale przybyła za późno, strażnicy zdążyli zadać mu kilka ran. Udało się jej jednak przebłagać króla, aby nie mordował go, tylko pozwolił jej zabrać go jeszcze do domu. Mal zgodził się wiedząc, że on i tak nie ma szans przeżyć i nie pomylił się. Nie trzeba było długo czekać, aż nie wda się ogromne zakażenie. Juliusz dostał ogromnej gorączki i miał coraz większe problemy ze zrobieniem czego kowliek. Zmarł razem ze wschodem słońca w ramionach Julity...

Relacje

Julita

Julita była jego pierwszą i ostatnią miłością. Juliusz kochał ją najbardziej na świecie i zmarł obok niej. To z nią miał dzieci i dla niej się zmienił. Jak sam mówił Julita jest najpiękniejszą istotą jaką widział świat...

Julian i Julia

Julian i Julia to jego dzieci. Juliusz bardzo ich kochał i robił wszystko, aby one jak najmniej odczuwały sytuację polityczną na ich wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki