Fandom

Kóba Wojewudzki

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
UWAGA#1: JAKUB jest pisane specjalnie przez "ó", a WOJEWÓDZKI specjalnie przez "u".

UWAGA#2: Ten artykuł jest napisany dla śmiechu, ale dotyczy jednej z ważniejszych postaci mojej fikcji!

Kóba Wojewudzki - jedna z najmądrzejszych postaci fikcji użytkowniczki Szenzii What ty do mnie rozmawiasz?.

Opis

Jakób [1] jest najmądrzejszym osobnikiem płci męskiej w śród świata zwierząt. Jest tak mądry, że rzucił w cho***e studia dziennikarskie po kilku dniach gdyż uważał, że jest na nie za mądry. On jest taki mądry, że mózg mu zgasł, a on dalej ma pomysły. Wygląda jakby miał trzydzieści lat, ale tak naprawdę jest tak stary, ŻE AŻ PO PIĘĆDZIESIĄTCE. Spotyka się z jakąś młodą *cenzura* czym wywołał wielki skandal, że jest zboczeńcem i pedofilem. Nosi takie okulary (małpując Gawryła) dzięki którym wygląda jakby miał nawet 20IQ (bo on nie jest głupi *jak już mówiłam* on tylko tak wygląda). Jeździ sobie takim małym auteczkiem, które cały czas r*cenzura*a. On jest taki szybki i wściekły, że potrafi r*cenzura*ć pięć samochodów jednego dnia! Naukowcy badając ten nadludzko inteligenty okaz (aby poznać czy to naprawdę te okulary dają mu mądrość) doszli do wniosku, że ludzi, którzy mówią, że jest mądry sami mają p*cenzura*e w głowach. 

Kariera

On ma tyle hajsu, że proszą go na jurora w XFACTORze nawet, jeśli nie umie śpiewać ( i odkąd on został tam jurorem program stracił widzów). Prowadzi również program dla ludzi wyrafinowanych i rozmawia tam ze swoimi gośćmi o trapiących go sprawach. 

On w tym swoim talk-show ma za zadanie tak naprawdę wyciągać od gości co knuje TVP, Polsat i TVN aby go ściągnąć z anteny, ale kończy się na tym, że to goście zaginają jego gdyż (jak się okazało) TVP, Polsat i TVN szkolą genialnych agentów ciętych ripost. 

Mimika twarzy

(powiem raz jeszcze) ON NIE JEST GŁUPI, ON TYLKO TAK WYGLĄDA! TO SĄ MINY TZW. "CANIS - LUPUS SAPIENS" -> adin minadwa minatri mina (i tu macie państwo zobaczyć jak ten niesamowity osobnik trapi się nad rozwiązaniem rzeczy, która zawsze trapiła ludzkość i zwierzętość)

Cytaty (najlepsze zagięcia... gości)

"The Kóba Wojewudzki SHOW"

  • Kóbóś: Siergiej, ty pracujesz w kabarecie: powiedz mi, jak to jest robić z siebie debila na antenie, na żywo w na całym kontynencie?
Gavryłów: Myślałem, że ty mi to powiesz.
Kóbóś: -.-'[2]
  • Kóbós: Naszym gościem, a właściwie gościówką jest Szenzii de Zilii! Powiedz mi kobieto, jak to jest mówić wysokim głosikiem i kręcić na scenie tyłkiem przed facetami?
Szenzii: Ja się szykowałam, że ty mi powiesz.
Kóbóś: -.-'

"The XFACTOR"

  • Kóbós: WOW, jak ładnie zaśpiewałeś. Dawaj teraz ja!
Siergiej: Tak strasznie nie lubisz widzów?
Kóbóś: -.-'
  • Kóbós: Jak ty to robisz, że rapujesz?
Pittbull: Tak samo jak ty udajesz, że jesteś mądry - w photoshopie :p
Kóbós: -.-'

Przypisy

  1. KIEDYŚ IMIĘ " JAKUB" PISAŁO SIĘ PRZEZ "Ó"
  2. JAK U KUBY (prawdziwego) BYŁ KIEDYŚ ANDRZEJ GRABOWSKI (Ferdek Kiepski) MIAŁA MIEJSCE TAKA DESPOTA. (zgadnijcie kogo tu parodiował Siergiej)

Więcej w Fandom

Losowa wiki