Fandom

Kałamarnice atakują!

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kałamarnice atakują! - trzeci odcinek bonusowego sezonu serialu Karen w zoo, stworzony przez HUSSARYA33

Fabuła

Pingwiny oglądają w telewizji poranne wydanie wiadomości, z którego dowiadują się, że w nocy nastąpi deszcz meteorów. Szeregowy się wystraszył pamiętając oglądany niedawno przez oddział film, w którym jeden meteoryt zniszczył połowę Ziemi, a tutaj leci ich cała masa. Łysy od razu stwierdził, że to sprawka kolegów nowoprzyjętego do oddziału Hakima, a Arab w odpowiedzi rzuca się na dresiarza za zniewagę jego narodu. Skipper i Rico zaczęli w tym czasie przygotowania do obrony Ziemi przed zagrożeniem z kosmosu, kiedy Louis wrzasnął: "Aaaa! Leci!". Szeregowy skoczył pod stół, a cała reszta rzuciła się na ziemię, zasłaniając rękami głowę. Wszyscy, z wyjątkiem Louisa, który po upływie minuty zaczął się śmiać. Łysy zostawił na chwilę Hakima i strzelił wesołkowi w dziób. Szkot w odwecie rzucił się na Polaka, ale on zrobił unik w taki sposób, że napastnik wylądował na arabskim kocie, po czym dresiarz zaatakował tę dwójkę.Wtedy Kowalski wytłumaczył zgromadzonym różnicę między całkowicie niegroźnym meteorem i śmiertelnie niebezpiecznym meteorytem. Szef kazał uspokoić się Louisowi, Łysemu i Hakimowi, co cała trójka niechętnie uczyniła. Szeregowy pyta się, czy będą mogli obejrzeć spadające gwiazdy, jak popularnie zwie się deszcze meteorów, na co Skipper przystaje.

Akcja przenosi się do późnego wieczora. W mieście wyłączono większość świateł, by było lepiej widać zjawiska na niebie. Pingwiny upewniły się, że są gotowe na podziwianie meteorów, gdy radar w bazie się odzywa. Kowalski to ignoruje twierdząc, że to tylko zmierzające w stronę naszej planety meteoroidy, które ulegną spaleniu w atmosferze. Oddział pingwinów, razem z częścią mieszkańców ZOO, wyruszają do parku, gdzie będzie je lepiej widać. Widzowie przez chwilę podziwiają ekran radaru, na którym oprócz meteorów widać jeszcze jakiś wielki obiekt.

Akcja przenosi się do parku, gdzie wszyscy z żywym zainteresowaniem oglądają kosmiczny spektakl. Nagle wszystkich oślepiają słupy światła. Łysy instyktownie chwycił swojego składaka i wystrzelił krótką serię w górę. Dzięki temu natężenie światła zmalało na tyle, że dało się radę dojrzeć zarysy lądującego statku kosmicznego. Wszyscy, oprócz oddziału, uciekli w panicznym popłochu. Okręt międzyplanetarny zatrzymał się na wysokości linii drzew i wysadził swoich pasażerów - armię kosmicznych kałamarnic, którze wykorzystali meteory jako kamuflarz. Louis dobył swojego Magnuma i razem z Łysym strzelał do najeźdźców. Hakim w tym czasie dobył swój sztylet i rzucił się na kosmitów. Rico szybko zwymiotował po wyrzutni rakiet dla każdego. Jednak większość pocisków wystrzelona w stronę kałamarnic przechodziła przez nie nie czyniąc im większej szkody - zabójcze były tylko postrzały bezpośrednio w mózg, który był ukryty pod swego rodzaju hełmem. W obliczu tej sytuacji pingwiny pochowały się po krzakach i planowały, jak się pozbyć kosmicznej armii. Kowalski zaczął szukać jakieś sugestii, ale nie był przygotowany na inwazję, kiedy Łysy sugeruje zniszczenie ich statku. Wszyscy mu się pytają, jak to niby można zrobić, a dresiarz odpowiada tajemniczo, że "nie takie rzeczy w życiu robił" i wtajemnicza resztę w swój plan, który jest dla widza zagadką.

Następna scena ukazuje Szeregowego i Hakima obładowanych jakby właśnie wyszli z rosyjskiego arsenału krzyczących w niebogłosy i strzelających bez ładu i składu. Wszystkie kałamarnice zaczęły ich ścigać. W tym czasie Łysy, Louis i Kowalski wchodzą na już-nie-strzeżony wejście na statek, a Skipper i Rico pilnują, by takie pozostało. Szkot i Polak szli z przodu rozwalając ze swoich pistoletów patrolujące wnętrze kałamarnice, które z niewiadomych powodów nie nosiły zbroi. Po pewnym czasie dotarli do centrum sterowania, gdzie kręciło się kilkanaście, tym razem opancerzonych, kosmitów, którzy gdy tylko zobaczyli pingwiny próbowali je unieruchomić. Tutaj wykazał się Kowalski ochraniając oddział skleconym wcześniej generatorem pól siłowych, a następnie załatwiając znaczną część wrogów wyrzutnią rakiet. Gdy pomieszczenie zostało wyklarowane, Kowalski i Łysy przystąpili do hackowania komputerów pokładowych, a Louis stał na warcie. Dresiarz po krótkiej chwili zdobył dostęp do systemu, po czym pałeczkę przejął Kowalski programując kurs tak, by statek rozbił się na dnie Atlantyku. Trwało to dłuższą chwilę, regularnie przerywaną wystrzałami z Magnuma, składaka i bazooki. Po ukończeniu pracy przez Kowalskiego statek startuje zabierając bohaterów ze sobą, a droga do wyjścia jest zbyt długa, by zdążyli dobiec. Wtedy Łysy w przypływie impulsu wyskakuje przez okno, a reszta za nim podąża. W czasie spadku Louis wystrzeliwuje w ziemię pocisk z bazooki w nadziei, że fala uderzeniowa złagodzi upadek. Dzieje się tak, ale mimo wszystko cała trójka kończy niesłabo uszkodzona. Pozostał problem armii kałamarnic, która opuściła statek wcześniej, ale wtedy Szeregowy daje znać, że razem z Hakimem już to rozwiązał. Na samym końcu odcinka widać statek kałamarnic, jak się rozbija na dnie oceanu obok innych okrętów kosmicznych.

Cytaty

  • Max Kolanko: Dzisiaj w nocy nastąpi deszcz meteorów. A jutro w Central Parku koncert młodzieżowej ikony muzyki pop...
Szeregowy: To straszne!
Skipper: Tak, rozumiem was. Ta muzyka jest torturą dla moich dziur usznych
Szeregowy: Chodziło mi o meteoryty...
  • Skipper: Jak ty niby planujesz zdobycie UFO?
Łysy: Skipper, nie takie rzeczy już w życiu robiłem. To nawet nie dorasta do pięt misji w Belgradzie. 
  • Łysy: Te meteory to na pewno sprawka kolegów pana Araba! Już ja ich znam!
Hakim:سأعطيك مجرد الحديث عن بلدي! اللعنة عليك، أنت نذل!
Łysy: Wiesz co, sam jesteś... *cenzura* !!!
  • Kowalski: Łysy? Jak ty to złamałeś, przecież to jakiś kosmiczny system.
Łysy: Normalnie, login: admin1, hasło: haslo. Pewne rzeczy się nie zmieniają.

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka nawiązuje do filmu Marsjanie atakują!
  • Deszcz meteorytów był wzorowany na autentycznych nagraniach, a nie popularnych wyobrażeniach na ten temat w myśl zasady "uczyć bawiąc".
  • W końcowej scenie odcinka widać wiele statków kosmicznych rozbitych na dnie - prawdopodobnie jest to obszar tzw. Trójkąta Bermudzkiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki