Fandom

Kanut

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Kanut-  fanowska postać ( stworzony przez Pingwiniafanka1), mieszkaniec Zoo w Central Parku. Debiutuje w odcinku Niespotykane zjawiska.
Kanucik.png
Jest postacią drugoplanową w serialu Karen w zoo, w serialu Powrót do Korzeni awansuje na jednego z pierwszoplanowych bohaterów.

Opis postaci

Wilk szary, bliski przyjaciel Skippera. Wiódł szczęśliwe życie w Norwegii na wolności, ale pewnego dnia został schwytany w sidła- od tej pory utyka na lewą tylną łapę - i przewieziony do Zoo w Central Parku. Jest nieufny w stosunku do ludzi, kiedy strażnicy rzucają mu jedzenie na wybieg, albo kiedy przychodzą go oglądać goście w Zoo, Kanut patrzy na nich podejrzliwie, ukryty w jaskini. Jest nieszczęśliwy, bardzo tęskni za wolnością, w nocy wyje do księżyca. Mimo to ma poczucie humoru, opowiada żarty, które wszystkich bawią, ponurym głosem i z ponurą miną, w ogóle się nie uśmiechając (taki ma styl). Jest inteligentny i lubiany w Zoo. Często opowiada innym o swoim dawnym życiu i o tym, jak wspaniale jest na wolności. Przez znienawidzonych przez siebie ludzi niesłusznie uznawany za głupiego i strachliwego. Kanut jest duży, przystojny, ma popielatą sierść, niebieskie oczy i czarny nos.

Ciekawostki

  • Brał udział w Światowym Turnieju Kawalarzy 2013 w odcinku Boki zrywać.
  • Jego imię jest wzięte od króla Anglii Kanuta Wielkiego.

Piosenki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki