Fandom

Kapitan Volt

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kapitan Volt - maskonur z zoo w Danii, przyjaciel Hansa, nienawidzi Skippera, ponieważ zniszczył ich tajną bazę w duńskim zoo

Charakter

Kapitan Volt jest mściwym i złym maskonurem. Uważa, że trzeba dotrzymywać obietnic i wypełniać zemsty. Po zniszczeniu bazy w duńskim zoo stał się podły i kłamliwy, aby przetrwać. Inni pingwini agenci albo pouciekali albo walczyli o jedzenie i wodę na ulicach Danii. Marzył o zemście na Skipperze i z powodu, że był dosyć inteligentny tworzył różne wynalazki.

Cechy charakteru:

  • Podły
  • Zły
  • Mściwy
  • Kłamliwy
  • Inteligentny

Republika Pingwinich Komandosów

Kapitan Volt należał również do korporacji o nazwie Republika Pingwinich Komandosów. Ta o to korporacja miała za zadanie wyłapywanie szalonych pingwinów i zatrudnianie tych normalnych. Volt za swoją determinację awansował na stopień kapitana. Z czasem zaczął dla nich tworzyć różne sprzęty, co pozwoliło Republice Pingwinich Komandosów wejść na szczyt w Danii.

Historia

Kapitan Volt był kiedyś jednym z najlepszych przyjaciół Skippera i Hansa. Jednak Skipper przejrzał na oczy, że duńczycy są źli i mają groźny plan, którego do dzisiaj nie ujawnił. Skipper postanowił zniszczyć ich bazę ze względu na bezpieczeństwo świata. Kapitan Volt odszedł, a Hans postanowił dopaść Skippera, co mu się nie udało, ale za to Skipper został wygnany z Danii. Hansowi udało się znaleźć Kapitana Volta, ale z czasem Duńczycy przejrzeli naturę maskonura i go też wygnali. Volt bardzo rozpaczał, ale w końcu się z tym pogodził. Potem dołączył do Republiki Pingwinich Komandosów, gdzie z czasem zdobył stopień kapitana. Szef korporacji dał mu zadanie, aby zemścił się na Skipperze i zniszczył go na miejscu.

W odcinkach

W odcinku Prezentomania Volt łapie Skippera i prezentuje mu Volt Machine 2000, który ma zostać pierwszy raz użyty na szefie oddziału z zoo w Central Parku. Plan mu się nie udaje, bo Skippera uwalnia Julian i używa wynalazku Volta na jego konstruktorze, po czym Volt ucieka po zderzeniu się z własnym wynalazkiem.

Umiejętności

  • Potrafi budować wynalazki z użyciem prądu.
  • Umie walczyć rybami, podobnie jak Hans i Skipper.

Relacje

Z Hansem

Kapitan Volt jest najlepszym przyjacielem Hansa, po odejściu Skippera. Bardzo go lubi i szanuje. Wie, że Hans nadal walczy ze Skipperem i chce dokonać zemsty, co podoba się dla Volta.

Ze Skipperem

Volt nienawidzi Skippera. Kiedyś byli najlepszymi przyjaciółmi, a teraz są największym wrogami. Podobnie, jak Hans chce dokonać zemsty na Skipperze za to co zrobił im kiedyś.

Z Kowalskim

Volt nie zna zbyt mocno Kowalskiego. Koncentruje się zwykle na szefie oddziału. Uważa, że naukowiec jest zbyt łatwowierny i zbyt szybko ulega pokusom, więc według Volta jest łatwym do pokonania przeciwnikiem.

Z Rico

Kapitan myśli, że Rico to taki świr, jak ci z Danii, co zdziczeli po zniszczeniu bazy. Volt uważa, że Rico trzeba zamknąć w izolatce. Kapitan wie, jak pokonać Rico, choć traktuje go jak wyzwanie, ponieważ szalony pingwin potrafi wypluwać rozmaite przedmioty, co sprawia, że Volt docenia Rico.

Z Szeregowym

Volt nie lubi Szeregowego. Uważa, że Skipper jest mięczakiem, ponieważ przyjął takiego ciamajdę do zespołu. Kapitan myśli, że Szeregowy jest gorszy w walce od szalonych pingwinów z Danii, których pokonał setki.

Z Królem Julianem

Volt po tym, jak Julian go pokonał podchodzi do niego z szacunkiem. Wie, że król lemurów jest niezbyt inteligentny, ale po mimo to Volt nawet go polubił. Wie, że takich żołnierzy, jak Julian trzeba w Republice Pingwinich Komandosów i często porównuje króla do najwybitniejszych żołnierzy.

Wynalazki

Volt zasłynął w Republice Pingwinich Komandosów również jako konstruktor. W wolnych chwilach rozmyślał nad projektami, po czym je tworzył.

Spis wynalazków Volta:

  • Volt Machine 2000 - służy głównie do niszczenia różnych rzeczy prądem, ale może również służyć do usypiania innych lub naelektryzowania różnych urządzeń elektrycznych

Więcej w Fandom

Losowa wiki