Fandom

Karen

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij
UWAGA! WSZYSTKIE INFORMACJE Z POPRZEDNICH WERSJI STRONY SĄ NIEPRAWDZIWE
Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Karen Healton-  Tygrysica Sumatrzańska, snobistyczna i perfekcjonistyczna właścicielka firmy Healton Inc stworzona przez  DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Opis

Jest ona Tygrysicą Sumatrzańską pochodzącą z Paryża i nosząca zazwyczaj garnitur od własnej firmy. Ma ciemnorude krótkie rude włosy spięte w kok. Na konferencję zakłada też okulary [1]

Jak wspomniane było jest zadufaną w sobie snobką, perfekcjonistką i 2 najbogatszą osobą w Świecie Zwierząt [2]

Mimo, iż jej majątek wynosi ponad 70 miliardów dolarów, ma 6 domów a jej główny znajduje się w najbogatszej dzielnicy Los Angeles  jest filantropką i wpłaca miliony dolarów na osoby biedne i potrzebujące. To, że jest perfekcjonistką to za mało powiedziane. Ona po prostu kocha czystość i wpada w szał gdy na parapecie odważy się zasiąść jakieś bardzo głupie i nierozważne ziarenko kurzu. Mimo, iż jej dom się nigdy nie brudzi zatrudnia ona armię pokojówek "Na wszelki wypadek". Oczywiście gdy zobaczy, że  za kanapą nie poodkurzane to jedna z pokojówek żegna się z życiem pracą.  Jeśli jeden z gości przybywający w sprawie biznesowej stłucze jej solniczkę może on się liczyć z tym, że odwiedzą go smutni panowie w czarnych garniturach jak żyje Healton Inc nigdy nie zawiąże z jego firmą żadnej umowy a on sam wylatuje za drzwi w trybie natychmiastowym. Jest dobrą przyjaciółką Cezarego po wskazaniu mu członków mafii mającej u niej wtyki. Jest jedną z osób wtajemniczonych w prawdziwą działalność ASO i ZZ.

Ma niebieskie oczy.

Historia

Urodzona została 19 września 1971 roku w Paryżu. Nie mogła narzekać od początku, jej rodzina była niesamowicie bogata oraz miała wielkie wpływy. Szybko połknęła bakcyla biznesowego i po ukończeniu studiów założyła firmę odzieżową. Startując od butików na przedmieściach szybko podbiła miasto i wszystkie osoby które chciały być modne kupowały jej ubrania tworzone przez najlepszych projektantów. Podbiła najpierw Paryż, potem Francję, Europę aż w końcu jeszcze nie minął XX wiek a większość świata znała jej firmę. Była to pierwsza w historii osoba która zanim ukończyła 25 lat zarabiała miliony dolarów na wielkiej korporacji. Gdy jej majątek się powiększył wprowadziła na rynek też luksusowe słodycze i perfumy. Od 2002 zajmuje się też przemysłem hotelarskim.

Przypisy

  1. bo tak wygląda mądrzej
  2. Przynajmniej takie dane podaje by mydlić oczy innym ZZ i ASO

Więcej z Fandomu

Losowa wiki