Fandom

Karl

1090stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Karl Karlenstein - Kameleon, Niemiec, wymyślony przez Nie chce mi się już tego mówić!. Jest shotgunnerem, wygnanym z zoo w Norymberdze i znalazł pracę u Aliantów Z.

Wygląd

W Pzm kameleony zapewne nie różnią się od siebie. Tak samo wygląda Karl. Ma "rozpięte" palce u łap i wyraźne łuski.

Biografia

Jego rodzice pochodzili z Madagaskaru, ale zostali schwytani przez kłusowników i sprzedani Niemcom. W ostateczności trafili do zoo w Norymberdze, gdzie znaleźli dom. W końcu urodził się Karl. Był bystry, punktualny, obowiązkowy i sprawiedliwy, choć czasami surowy. Miał wspaniałe życie. Każdy mieszkaniec zoo go lubił. Kiedy jednak dorósł, pojawiło się zagrożenie. Do Norymbergi przyjechał pewien samiec pantery[1] o nazistowskich poglądach. Nie znosił Żydów. Ponieważ miał nazwisko zakończone na "stein"[2] i był pracowity i wykształcony[3], to uznał go za Żyda. Musiał więc uciekać. Gdzie znalazł schronienie? Dowiesz się z WZWAZ.

Charakter

Jest inteligentny, bystry, dobrze się uczył. Potrafi zawsze wcelować w cel, kiedy obsługuje shotgun.

Języki obce

Angielskiego nie opanował dobrze, w związku z czym mówi mieszaniną tego języka z niemieckim.

Słowo Słowo w wypowiedzi przez Karla
Miasto Stadt
I Und
Tak Ja
Świat Welt
Dzień Dobry Guten Morgen
Myślałem Myßlałem
Czerwony Roth
ZSRR Sowjetunion
Norymberga Nürnberg

Cytaty

Osobny artykuł

Przypisy

  1. Za bardzo nie myślałem, jakie może być to zwierzę, to wybrałem sobie z Animantibusa.
  2. Całkiem dużo Żydów miało nazwisko zakończone na "stein"
  3. Żydzi w większości na świecie należą do elity. Proszę im tego nie zazdrościć

Więcej w Fandom

Losowa wiki