Fandom

Kartan

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

"Zaje*iście!" - Kartan.

"Laissez-le!" - Kartan ujawnił swoje korzenie.

Kartan - postać użytkownika Wojti2000 (dyskusja), mała jaszczurka niezidentyfikowanego gatunku pochodząca z Francji, podobna do miniaturowego krokodyla.
Bugatti2.jpg

Drugie Auto Kartana.

Posiada 2 auta. Swojego pierwszego używa do Dragów i zwykłych wyścigów a drugiego do Driftów i wyścigów z szybkimi autami. Wice-przywódca Gangu Kartana. Jego aktor głosowy to Dariusz Odija (Głos Planktona ze Spongeboba Kanciastoportego).

Soundtrack

http://www.youtube.com/watch?v=dlvY7XOGJP8 - Muzyka z wyścigu z Kartanem (Stare auto). https://www.youtube.com/watch?v=onaVEahKyBo - Muzyka z wyścigu z Kartanem (Nowe auto).

Wygląd

Kartan jest mały i chudy, wysokości pingwina. Gdy jeździ autem siada na poduszce. Jest zielony ale ma kremowe łuski na swoim brzuchu.

Historia

Kartan był od początku największym przyjacielem Sergia Van Heliora. Mieszkali razem w sklepie Zoologicznym do czasu aż zbankrutował. Sergio, Kartan jak i inne zwierzęta uciekły. Sergio trafił w ręce bogatych ludzi, a Kartan znalazł nową pasję - samochody. Zakochał się w starych autach. Jako iż był tylko jaszczurką, gdy właściciele samochodów zostawiali swoje pojazdy, ten wślizgiwał się do nich, i uczył się jeździć, po czym odstawiał je na swoje miejsce. Wkrótce ukradł z muzeum samochód- Bugatti Type 54. Po paru wygranych w wyścigach starych aut napotkał Łysego, przegrał z nim. Po chwili zaczął się mścić na Łysym kilka razy aż trafił za kratki. Po chwili jednak Nicolas uwolnił go. Przeniósł się z Nowego Jorku do Toriopolis, tak jak i reszta gangu Kartana.

Samochód

Samochodem Kartana jest Bugatti Type 54 skradzione z muzeum, a potem Bugatti Veyron. Na swoje urodziny dostał niebieskiego Chevroleta Corvette C6 którego używa gdy Bugatti się zepsuje. I tak się stało. Bugatti zostało zniszczone i stratowane przez buldożer w odcinku Z prędkością wyobraźni, więc teraz Kartan używa Chevroleta.

Relacje z innymi postaciami

Może się wydawać iż Kartan traktuje go tylko jako chłopca na posyłki, lecz jest z nim bardzo zżyty.

Kartan bardzo lubi i ceni Horusa ze względu na jego kontrowersyjne zachowanie i mroczną przeszłość, traktując go jako ochroniarza, jednakże czasami wkurza się na niego, np. gdy ten grzebie przy jego karabinie.

Kartan i Sergio są najlepszymi przyjaciółmi, znają się od dzieciństwa. Jaszczurka bardzo szanuje szefa.

  • Nicolas:

Kartan jest Nicolasowi wdzięczny za uratowanie go z celi pewnego razu.

Kartan docenia ich za naprawianie samochodów i docenianie starych pojazdów.

  • Reszta Gangu Kartana:

Kartan szanuje i lubi ich.

Charakter

Jest bardzo brutalny i wredny. Nienawidzi aut innych zawodników, lecz interesuje się motoryzacją. Uwielbia jesień, i podczas jazdy w tej porze roku jest prawie nie do powstrzymania.

800px-Bugatti Typ 54 bkue vr EMS.jpg

Pierwsze Auto Kartana.

Cytaty

  • "Tia, to znaczy tak jest Sergio!"
  • "Pi*przony Horus znowu grzebał przy tym karabinie!"
  • "Jestem ciekawy czy ten karabin znowu nie zadziała."
  • "Werfer, ty głupku!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki