Fandom

Kartan Powraca

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kartan Powraca - czternasty odcinek Zoo na kółkach.

=Fabuła

Kartan i Horus napadają na biuro Armii Światowej Vladimira Marussi. Kiedy otwierają drzwi do biura, widzą użalającego się borsuka. Przedstawia się jako Pablo Lancia i że ma dość pracy z Marussią. Tymczasem Sergio Van Helior jadą autostradą. Przeszkadza mu Tesla Roadster, który nagle zderza się z Silver Arrowem. Segio okrutnie odrzuca prośby o pomoc jego szofera, który został postrzelony laserem z auta. Sergio zostaje złapany i przesłuchiwany przez Wolta, który pyta się gdzie jest chihuahua która ma za coś mu zapłacić. Nagle autostradą przejeżdża Werfer który zabiera Sergia i obiecuje nowego Silver Arrowa. Jednak Wolt nie został sam gdyż przyjechały do niego nowe auta. Z pierwszego wyszedł patyczak i przedstawia się jako Ivan, a z drugiego nikt nie wychodzi i przedstawia się jako Sir Ben Tley i przewiduje dla Kartana (z którym jest połączony słuchowo) procedury misji. W biurze Armii Światowej, Pablo Lancia nokautuje Horusa, a Kartanowi grozi złotym pistoletem. Nagle w biuro wjeżdża Werfer i oszołomiony walczy z Pablo. Biorą oni nowe auta, ERA, Moriss Mini Cooper i Golden Arrow atakują biuro jednak byli już tam Piraccy Chuligani i Wolt. Ten drugi przydusza Horusa przystawiając mu pistolet do głowy i myśli czy dać mu litość. Stefek jednak przemawia mu do rozsądku by go zostawił w jednym kawałku. Jednak Łysy nie chce przepuścić płazem Kartanowi, wyzywa go na pojedynek. Jednak tym razem Kartanowi pomógł Vito. Łysy wygrywa wyścig i mocno bije Kartana. Cross i jego nowy pomocnik Salem, aresztują Gang i Piraccy Chuligani życzą im ciepłych cel.

Cytaty

  • Werfer - Mam cię!
  • Sergio - Dobermanie! Wiesz ile to głupie ustrojstwo kosztowało!?
  • Werfer - Szefie! To auto kosztowało mnie miliardy! Z takim gratem pójdzie jak po maśle!

Więcej w Fandom

Losowa wiki