Fandom

Kasjusz

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kasjusz (Casius Cato Iunius Brutus) - pingwin cesarski, członek Oddziału Antoninata, jeden z głównych bohaterów Jeszcze nienazwanej serii.

Historia

Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Potwierdzone jest przede wszystkim to, że jako nastolatek brał udział w Nienazwanej jeszcze podróbce Głodowych Igrzysk, gdzie udało mu się zwyciężyć - i co ważniejsze, przeżyć. Po ukończeniu pełnoletności szybko dołączył do armii, gdzie dzięki doświadczeniom zdobytym w młodości i na Igrzyskach szybko został przeniesiony do oddziałów specjalnych. Gdy ukończył 35 lat, został oddelegowany ze swojego dawnego oddziału jako oficer szkoleniowy do nowo utworzonego Oddziału Antoninata. Uznawał to za wielki afront ze strony sztabowców i do teraz często narzeka na "pie*rzonych, kanapowych oficerków".

Charakter

Kasjusz był typowym komandosem - milczący, bezlitosny i bezwzględnie starający się wykonać misję. Przez lata służby stał się wręcz mrukliwy i zgorzkniały, a czarę goryczy przelało przeniesienie go do oddziału Antoninata. Ma spore skłonności do alkoholu, a czasem też do narkotyków i papierosów. Poza tym, jest niezwykle sarkastyczny i sprytny, pozbawiony wszelkich sentymentów. Jak sam mówi:

Patriotyzm, to nie jest umieranie za ojczyznę, ale sprawianie, aby sk*rwysyn w okopie naprzeciw umierał za swoją

Wygląd

Nie można go nazwać przystojnym. Jest dosyć wysoki i ma zielone, głębokie oczy, lecz grymas na jego twarzy czyni jego wygląd nieprzyjemnym, co zwłaszcza widoczne jest w ludzkiej wersji. Gdy jest człowiekiem, dzieła dopełnia łysa głowa i nieodłączny papieros w ustach. Kiedyś miał krótkie włosy wygolone "na zero" po bokach, lecz po przejściu do nowego oddziału zgolił je, jak sam mówi:

Żeby te małe gno*ki wiedziały, że nie ma żartów...

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki