Fandom

Katrina

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Katrina- żona Victora, matka Saszy, Siergieja i Zaharego. Była żona Gagarina. 

Historia

Katrina urodziła się podczas stanu wojennego w okolicznej wiosce, między Krasnoyarskem, a Sverdlovskiym n-r. Kiedy miała piętnaście lat do domu naprzeciwko wprowadziła się Moskiewska rodzina. Mieli oni syna -Gagarina, który nie umiał kompletnie sobie poradzić w nowej wiosze. Katrinie w pewnym momencie zrobiło się żal ( w obydwu znaczeniach), chłopaka. Zaprzyjaźniła się znim i tłumaczyła między innymi, że są jeszcze takie telewizory, do których trzeba podejść żeby zmienić kanał czy głośność. Po pewnym czasie zakochali się w sobie i wzięli ślub. Urodził im się słodziuteńki synuś Francisek... który już kiedy nauczył się mówić zażyczył sobie drugie, mniej frajerskie imię, które będzie mógł wymówić publicznie. Kiedy trzy lata później Katrina zaszła w ciążę po raz drugi  mąż zostawił ją i zwiał w pieriot '(rus. "Na przód") do innej panienki. Zdenerwowana Katra spakowała dzieci i wyjechała z dziećmi do Niemiec by odciąć się od tego wszystkiego. Po pewnym czasie poznała Niemca Victora, z którym się zaprzyjaźniła i znalazła bratnią duszę. Pół roku po tym, jak zaczęli sie spotykać... ( kto zgadnie?) Kat zaszła w kolejną ciążę! ( kto zgadł???) I tatuśkiem miał zostać... Victorek! ( a tego kto się spodziewał?) Jego, jak i jej, ale trochę mniej, zszokowani rodzice postanowili ich zeswatać do ślubu. No i po ślubie urodził im sie kolejny synek - Zahary ( Victor wybierał, bo wiedział, jak Katrina potrafi skrzywdzić imieniem). Po ślubie z powrotem wrócili do kumpli, na Antarktydę i do dzisiaj sobie tam żyją. 

Wygląd

Jest średniego wzrostu, piwnooką wilczycą. Jej brzuch, ogon i łapy są złoto - miedziane, a reszta ciała jest biała.  Na pysku ma małą, czarną kropkę - takie jakby znamię u Cyganów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki