FANDOM

Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Ken to Tygrys sumatrzański oraz łowca nagród. Dobry przyjaciel Skippera. Postać utworzona przez tego pana

Wygląd

Ken nosi czarną bluzę, niebieskie dresy oraz czarny kawałek materiału na lewym ramieniu. Ma czarne oczy.W przeciwieństwie to większości postaci autora nie ma blizny .

Biografia

Wczesne życie

Kiedy się urodził, musiał polegać na sobie. Jego rodzice umarli zaraz po jego narodzinach, a Ken się ukrył z pomocą matki. Potem jednak spotkał Skippera. Od razu się zaprzyjaźnili i wyjechali to Polski (więcej o tym w serialu Polska przygoda. Potem jednak się pokłócili, przez co obydwoje poszli w swoją stronę. Jednak Ken, aby zdobyć pieniądze wykonał swoje pierwsze zlecenie jako łowca nagród na ważnego polityka. I to był pierwszy kraj, który go zaczął ścigać.

Kolejne spotkanie

Po wielu latach, wyjechał do USA, z powodu bycia ściganym w całej Europie i większości krajów Azjatyckich. Postanowił ukryć się w Zoo w Central Parku. Zobaczył go Skipper, po czym zaczęli się kłócić. Jednak Ken poprosił(a ten to rzadko robi) o ukrycie. Skipper się zgodził. Kiedy jednak przyjechała pewna Rosyjska mafia, która ścigała Kena, oddział Skippera pomógł Kenowi ich pokonać. Ken i Skipper pogodzili się, a Ken wyjechał to Rio de Janeiro.

C.D.N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki