Fandom

Kenny

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Strona stworzona przez Kociak145 (dyskusja) 15:48, kwi 9, 2013 (UTC) Ponieważ Kotek167 nie jest już członkiem tej wiki postać Kenny zostaje przejęta przez użytkowniczkę -- Szenzii I like holidays! (kto pogada???

Kenny -kot brytyjski zamieszkujący cały Central Park. Jest dobry i kochany lubi Freda. Jest słodki oraz inteligentny. Wychowała go Róża, jest batem Max'a i przyrodnim bratem 8 szczeniaków. Wygląda dosyć słodko, nie budzi podejrzeń, lecz w rzeczywistości potrafi zaleźć za skórę (co niektórym). Jego pazurki chowają się i wyciągają, kiedy jakiś "zły pan" bądź "zła pani" go zaczepia potrafi -nieświadomie-mądrze ich użyć. Posiada wielką moc i serce jednak nie jest tego świadom. Dobrze dogaduje się z Szeregowym i Mortem, nie lubi Juliana, kocha lody o smaku mango (pałaszuje je razem z Mort'em) oraz sardynki (Szeregowy zawsze potajemnie mu odkłada). Czasami wykazuje się większą mądrością niż Kowalski , lubi go denerwować ciągle mu przeszkadza lub poprawia go. Lubi jak Rico robi "fajerwerki" z brzuszka.

Wygląd

180px-Kot brytyjski.jpg

Kenny jest szarym kotkiem w czarne paski, z ciemnym, pręgowanym ogonem, długimi wąsikami, malutkimi jasnymi uszkami i słodkimi oczkami, czyli jak normalny kociak w jego wieku.

Cechy charakteru

  • słodki  
  • kochany  
  • życzliwy
  • denerwujący (dla Kowalskiego)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki