Fandom

Kim

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Kimberley "Kim" Johnson - młodsza siostra Manfredy'ego i ukochana żona Johnsona. Uwielbia sushi, wschodnie sztuki walki oraz kulturę Azji i Dalekiego Wschodu.

Historia

Kim jest najlepszą tajną agentką TJSW (Tajnych Japońskich Służb Wywiadowczych). Urodziła się oraz wychowywała razem z dwa lata starszym bratem w jednej z niedostępnych lodowych jaskiń na Antarktydzie. Żywiła się tam głównie rybimi szkieletami porzuconymi przez niedźwiedzie oraz odłamkami ścian odłupanymi dziobem i ogrzanymi pod językiem. Sama zadowalała się minimalnymi racjami, zawsze większą część zostawiwszy bratu. Pewnego dnia w trakcie zdobywania "napoju" zorientowała się, że skoro przy pomocy uderzania dziobem o ścianę jest w stanie odłamywać jej małe kawałki, to po dłuższym wykonywaniu tej czynności byłaby w stanie ukruszyć ścianę lodową, która odgradzała jaskinię od reszty świata. Plan poskutkował i po wielu godzinach wspólnej, mozolnej pracy oba pingwiny zdołały wydostać się na powierzchnię. Niestety, Kim niedane było długo cieszyć się wolnością. Nie zdążyła nawet poznać reszty pingwinów. Niecałą godzinę po wydostaniu się na powierzchnię została schwytana przez kłusowników i przetransportowana do zoo w Tokyo. Więcej nie widziała Manfredy'ego. W japońskim zoo zamiast właściwego pokarmu zwierzętom podawano syntetyczną karmę, powodującą zgąbczenie mózgu i otępienie. Kim od razu zdała sobie z tego sprawę, więc uciekła. Aby nie zostać ponownie schwytaną, ukrywała się w kanałach. Pewnego dnia wpadła na przedstawiciela TJSW. Spodobał mu się temperament, wytrwałość i odwaga pingwinki. Wcielił ją do organizacji, w której służył. Kim była całkowicie lojalna wobec swej organizacji i wykonywała dlań tajne misje. Podczas jednej z takowych nabawiła się blizny w kształcie róży na skrzydle. Po wielu, wielu latach wytropiła brata i dowiedziała się, że służy w jednostce na Manhattanie. Przybyła do Zoo w Central Parku bez słowa uprzedzenia. Manfredy o mało nie oszalał ze szczęścia, kiedy ją zobaczył całą i zdrową. Skipper na początku był wobec niej nieufny (powiedziała, że nie uznaje żadnej władzy ani zwierzchnictwa), ale udowodniła w jego oczach swoją wartość, nokautując w pojedynku Rico i przyrządzając wyśmienite sushi. Później pingwiny bardzo ją polubiły. Natomiast Johnson zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Nie miał śmiałości jej tego powiedzieć. W końcu, podczas jednego z luźniejszych dni zbliżył się do Kim i poznał ją lepiej. Nazajutrz nie wytrzymał. Podarował jej znalezioną w małży perłę i wyznał swoje uczucia. Kim bardzo się ucieszyła i okazało się, że odwzajemniała jego miłość od samego początku. Wtedy po raz pierwszy się pocałowali. W późniejszym czasie Kimberley i Johnson stali się najważniejszymi osobami w swoim życiu. Wkrótce odbył się ślub, który zorganizował Szeregowy. On również udzielił im sakramentu. Kim i Johnson kontynuowali swoją karierę wojskową iw jednostce Skippera, ale stali się sobie bliźsi niż kiedykolwiek. Manfredi w stu procentach akceptował ich związek. Kimberley kochała nad życie swego męża i brata i bardzo ciężko przeżyła ich "śmierć". Nigdy się z tym nie pogodziła.

Pojawia się w odcinku "Pożółkła miłość", oraz w serialach "Skipper, gdzie jesteś?, "Szukając siebie" oraz "Szeregowy Junior".

Wygląd

Kim jest wysoka i szczupła. Włosy ma uformowane w kolce. Ma czarne, lekko skośne oczy i wyglądającą jak tatuaż bliznę w kształcie róży na lewym skrzydle.

Relacje

Z Manfredim

Kim, z uwagi na to, ile razem przeżyli, bardzo kocha swojego brata. Jeśli chodzi o bliskość, konkurować z nim może tylko Johnson. I dla jednego i dla drugiego zrobiłaby wszystko. Nie potrafi przyjąć do wiadomości, że brat jest idiotą. Ilekroć zrobi coś głupiego, tłumaczy to sobie jego poczuciem humoru. Tylko dwa razy zwróciła się do niego per "pierdoło" - raz, gdy wylał na nią kawę (ma alergię na Tchibo) i drugi, gdy przyszedł na jej ślub (jako drużba) w przebraniu clowna. Ze względu na wrodzoną głąbowatość brata to Kim musiała zawsze martwić się o wszystko, gdy żyli w lodowej jaskini. Jednak mimo różnicy wieku i inteligencji rodzeństwo jest ze sobą bardzo blisko. Obecnie Manfredi nie pamięta nawet że ma siostrę i dziwi się za każdyn razem, gdy ktoś mu o tym przypomni. Ale, co ciekawe, miewa przebłyski tej świadomości, kiedy zobaczy coś, co mu ją przypomina, na przykład róże, oddział Skippera, sushi, albo kiedy ktoś zwróci się do niego per "Fred".

Z Johnsonem

Johnson jest mężem i prawdziwą miłością Kimberley. Kim jest w stosunku do niego zaborcza i chorobliwie zazdrosna. Łypie groźnie na każdą kobietę - niezależnie, czy tego samego, czy zupełnie odmiennego gatunku - która uśmiechnie się do jej męża. Bywa też nadopiekuńcza - nie pozwala Johnsonowi samotnie wyruszać na misje, twierdząc, że "umarłaby z niepokoju nie wiedząc, czy jest zdrów i czy w ogóle przeżyje". Jej ukochany nie widzi w tym nic dziwnego czy złego. Wie, że sam też nie potrafiłby żyć ze świadomością, że kochana osoba jest gdzieś tam i cierpi. Kim i "John" naprawdę bardzo się kochają. Potrzebują siebie nawzajem i stawiają jedno drugie ponad wszystkim.

Ze Skipperem

Kim traktuje Skippera jak przyjaciela i zaufanego towarzysza broni. Nie traktuje go ze ślepym posłuszeństwem i graniczącym z czcią szacunkiem, jak reszta oddziału. Gdy widzi, że popełnia jakiś błąd, potrafi mu się przeciwstawić. Zdaje sobie jednak sprawę, że szef zna się na walce i na ogół szanuje jego decyzje.

Z Kowalskim

Kim bardzo lubi Kowalskiego, jednak często podśmiewa się z jego wynalazków. Prawdę mówiąc, urządzenia pingwiniego naukowca trochę ją nużą. Jak sama powtarza "w wielu miejscach była i wiele widziała".

Z Szeregowym

Kim traktuje Szeregowego z pobłażaniem i litością - trochę tak jak Skipper. Niezmiernie irytują ją naiwność i dziecinność młodego pingwina, a także jego zamiłowanie do jednorożców.

Z Rico

Na początku Kim i Rico nie za bardzo się lubili - zwłaszcza po tym, jak siostra Manfrediego go znokautowała (najpierw powaliła go na ziemię, a potem zaczęła stepować po jego brzuchu, przez co wyrzygał kilka niezbyt przyjemnych przedmiotów). Jednak później polubili się i zaczęli wymieniać się chwytami zapaśniczymi.

Z Królem Julianem

Kim lubi Juliana o wiele bardziej, niż wszystkie pozostałe pingwiny. Nie przeszkadzają jej częste lemurze imprezy. Tę skłonność do zabawy o późnej porze nazywa "lemurzą cechą", lub "lemurzym chromosomem L". Zna drugie oblicze króla. Wie, że pod maską leniwego, apodyktycznego wesołka kryje się odwaga i wielkie serce.

Z Marlenką

Siostra Manfrediego razem z resztą oddziału pomaga Marlence, jak tylko może. Jednak gdy po wykonaniu jednej z misji wydra uśmiechnęła się i mrugnęła do Johnsona, Kim o mało nie zamordowała jej spojrzeniem.

Z Davidem

Kim jest w bardzo dobrych stosunkach ze swoim szefem. Swego czasu była jego najlepszym żołnierzem. Ich dobre kontakty nie ograniczają się tylko do pracy. Była nawet u niego w domu i poznała jego braci-raperów. Sam David zawsze był w Kim zakochany, ale ona nie odwzajemniała nigdy tego uczucia. Był zaskoczony i zawiedziony gdy dowiedział się, że miała męża, ale współczuł jej z powodu jego śmierci.

Charakter

Kim cechuje odwaga i ofiarność. Jest gotowa w każdej chwili oddać wszystko dla tych, których kocha - nawet kosztem własnego komfortu i pragnień. Jest bardzo szybka, zwinna i inteligentna. Potrafi być miła i ujmująco grzeczna, ale też złośliwa i cyniczna, jeśli kogoś nie lubi. Charakter w dużej mierze ukształtowała jej przeszłość. Życie w arktycznej jaskini nauczyło ją, że można wyjść cało z każdej sytuacji - nawet jeśli z pozoru nie ma się już nic i jest się z góry skazanym na porażkę. Pobyt w tokijskim zoo wykształcił w niej podejrzliwość i spostrzegawczość. Natomiast w trakcie służby w TJSW "wyrzeźbiła" się w niej zdolność do zachowania zimnej krwi i szybkiego kojarzenia faktów. Z pozoru jest grzeczna, spokojna i miła, ale jak sama mówi, "lepiej jej nie prowokować" . Gdy się złości, są momenty, że przestaje trzeźwo myśleć. Szczególnie denerwuje ją, gdy ktoś usiłuje ograniczać jej kontakty z Johnsonem.

Niezapomniane cytaty

(wszystkie poniższe kwestie pochodzą ze wspomnień Kim)

Manfredi: (...), a to są Kowalski, Rico i Johnson.

Kim: Cześć, jestem Kim.

(Johnson wzdycha i mdleje.)

Kim: Eee...a z tym to wszystko w porządku?

Skipper: Jest tylko jeden sposób, żeby dostać się do mojego oddziału: pokonać najsilniejszego z nas!

Kim: Czyli którego?

(Skipper pokazuje Rico, który wyrzygał bombę i klucz francuski.)

Kim: Acha, czyli opcja: niebezpieczny psychopata plujący narzędziami masowej zagłady. Spoko.

(Leci nagranie, na którym Kim i Johnson tarzają się po stole i całują.)

Skipper: No błagam! My JEMY przy tym stole!

Bronie

Katana.png

Katana

Kałach.jpg

Stary dobry kałaszek

Shuriken.jpg

shuriken

Nunchako.jpg

Nunczaku

Ciekawostki

  • Czasami jej imię wymawiane jest Kimberlej, a czasami Kimberli.
  • Kim wspomina, że zna Doris i Hansa. Nie wiadomo jednak, jakie były początki tych znajomości.
  • Bardzo lubi sushi.
  • Ma alergię na Tchibo
  • Część znanych jej technik walki pochodzi z programu "Gołe Klaty Ninja Solo".
  • Na ślubie Kim i Johnsona bukiet złapał Król Julian.
  • Bardzo ładnie śpiewa, jednak rzadko daje upust swojemu talentowi.
  • Jej drugie imię oznacza po japońsku "noc".
  • Nazywa swoje nunchaku "Sebastian".

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kim

  • Tytuł serialu

    11 wiadomości
    • "Szukając siebie" - to pięknie brzmi i jest takie... szczere (w pozytywnym znaczeniu). 
    • Ok, czyli "Szukając siebie". Ustalone:D Oczywiście potem mogę zrobić kolejny serial. (jeśli chcecie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki