Fandom

Kirke

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Kirke- członkini oddziału Johnsona

Pochodzi z Bułgarii.

Wygląd

To biało- bura kotka średnich rozmiarów. Jest pręgowana, cała bura z wyjątkiem krawatki, skarpet i spodów łap, ma różowe opuszki, raczej krótki ogon i zielono- żółte oczy.

Osobowość

Kirke jest kotem dzikim, przyzwyczajonym do walki, życia na ulicy i zdobywania jedzenia. Bardzo przebiegła, odważna, wygimnastykowana i raczej zamknięta w sobie, boi się ludzi, uważa, że to samo zło, i na każde zbliżenie się do niej człowieka reaguje agresją. Nieźle walczy i potrafi być groźna. Jest zwinna, szybka i widzi w ciemności. W oddziale Johnsona ma stopień porucznika. Mało się odzywa i zwykle ma smutny wyraz twarzy. Jest jakby nieobecna - przy rozmowie jest tylko ciałem, a duchem krąży w obłokach. Trudno powiedzieć, czy w oddziale, i czy w ogóle ma jakichś przyjaciół, bo prawie do nikogo się nie odzywa. Ma duże wystraszone oczy i chodzi bardzo nerwowo. Ma gwałtowne ruchy i czasem łapy jej się trzęsą. Kiedy śpi, ma straszne koszmary, dlatego też mówi, właściwie krzyczy, przez sen i strasznie się wierci. Kiedy ktoś coś do niej mówi, Kirke strasznie się boi ataku ze strony tej osoby, i często z tego powodu potrafi uderzyć Bogu ducha winną osobę.

Historia

Właściwie nic nie wiemy o jej przeszłości. Możliwe, że jej melancholijna i podenerwowana natura jest spowodowana jakimiś traumatycznymi przeżyciami. Jednak o ile Kirke w ogóle jest małomówna, o tyle o swojej przeszłości nie mówi nic. Wiadomo tylko tyle, że pochodzi z Bułgarii, oraz że prawdopodobnie wychowała się na ulicy. Jest w takim wieku, że mogła też mieć dzieci, ale nie jest to potwierdzone. Nie wiemy też, dlaczego dołączyła do oddziału- chyba nie kierowały nią zwykłe pobudki, jak chęć przygody...

Więcej w Fandom

Losowa wiki