FANDOM

Kitty Purry - fanowska postać autorstwa Szenzii What ty do mnie rozmawiasz?.

Kitty purry part of me

Kitty charytatywnie na koncercie upośledzonej artystki, która myśli, że jest cukierkiem.

Kitty Purry być amerykańska piosenkarka, urodzić w Santa Barbara, słynąć z grać na flet z playback, wkładać również każdy możliwy bluzg do pioseneka, eksperymentować z farba do futro oraz z tego, że pomimo to wszystko śpiewać w chórze kościół, a jej tatulek być pastor. Kitty być także tygrys bengalski śpiewając pod prysznic "Usłyszysz mój ryk!". Raptem po roku małżeństwo z goryl Russel ten z nią zerwać przez SMS. Teraz chodzić z przemądrzały gitarzysta. Być oskarżona przez PETA o wykorzystywać ludziów dla rozrywka. Wkładać zawsze takie sukienka, że każdemu facetowi otwierać się japa jak ją widzieć! Raz mieć na sobie mini i koszulka z Matką Boską! Raz zaśpiewać jej chłopak, że on być gej a nawet nie lubiać chłopców, albo że on ma PMS  jak s... (cenzura) a. Szpanować swoim piękne ciałko i twierdzieć że wymdlić sobie... (sprawdźczie w necie). 22.10. wydać nowa płyta co być "Prism", na której twierdzieć, że wyszłać już z etapu "Teenage Dream" (jej poprzednia płyta). Co ciekawe, w każdym z jej teledysków jej facia grać kto inny. Miaćła bardzio duzio perfum, a najnowszym perfem być "Killer Queeen" ( i te nie mieć flakonik, w kształcie głowa kota! - skandal!!!!). Lubi filmy +18 jak sama powiedzieć. Jacyś goście również, przesłać jej lista z groźbą, że ma przestać promować Pepsi, bo ona mieszać dzieciom w główach i nakłaniać ich do picia niezdrowego i, że jeśli nie przestanieć tego promować będzie mieć kłopotki. Sama mówić też, że przytyć od Pepsi. Ze klikająca skarbnica wiedzy móc się dowiedzieć, że po rozwodzie ona mieć myśli samobójcze. Oh, biedaczka! Takie same myśli mieć jak złamać paznokieć! Dubbinguje również Smerfetka w filmach "Smerfy" i "Smerfy 2".

W 2012 roku nakręcony został film pt. Kitty Purry: THE MOVIE PART OF ME. Być tam dużo rzeczów m. in. jak płakać przed koncert, bo Russel się z nią rozwieść.

Imagesiik

Okładki

Utwory (kilka):

Ur So Gay: "Jesteś taki gejowski, a nawet nie lubisz chłopców!" A fuj! Kicia śpiewa o swoim kolejnym facecie, który ponoć zachowywał się bardzo homoseksualnie!

Circle The Drain: "Zasypiasz przy grze wstępnej Bo pigułki, które bierzesz tak na ciebie działają Nie zostanę, żeby patrzeć jak się staczasz Chcę być twoją kochanką Nie pier*oloną matką Nie mogę cię ocalić Nie mam takiej mocy Nie zostanę Patrzyć jak krążysz w bagnie Patrzyć jak krążysz w bagnie Patrzyć jak krążysz w bagnie" i jeszcze na dobicie go "Ale to spieprz*łeś"

śpiewa do swojego byłego chłopaka ćpuna, który nakłaniał ją do ćpania.

Hot 'n' Cold: "...jesteś gorący i zimny, jesteś na tak i na nie...!" śpiewa niewiadomo do kogo, ale wiadomo, iż dobrze biega, jeździ na rowerze w sukni ślubnej i fajnie wygląda jak w takim opłakanym stanie goni faceta w garniaku. I można jeszcze dowiedzieć się, że jej chłopać mać PMS!

I kissed a girl: "Pacałowałam laskę, lubię to, ten wiśniowy błyszczyk był taki smaczny!" Tutaj Kaśka zwierza się, że, żekomo, na jednej imprezie pocałowała dziewczynę i że "nawet" to lubi. Jednak publicznie zaprzeczyła, że jest lezbijką - powiedziała, że jest biseksualna A TO RÓŻNICA. 

Peacock: "Chcę zobaczyć pawia, ... ( jeśli chcesz wiedzieć co chce jeszcze zobaczyć kliknij tutaj "Pokaż tłumaczenie" i przeczytaj dalszą część zdania. ) Cóż, jeśli twierdzi, że jej piosenki są jak pamiętnik to współczuję... ale wiemy jedno: TAKIE TEKSTY POTRAFI NAPISAĆ TYLKO KASIA! 

Roar : "Mam oko tygrysa, wojownika, tańczę poprzez ogień Jestem mistrzynią a ty usłyszysz mój ryk Głośniejszy, głośniejszy od lwiego jestem mistrzynią, a ty usłyszysz mój ryk!" Hmn.... szczere... Skarcona przez swojego chłopaka, którego po katastrofie lotniczej zjadł dziki ludź zadomawia się w dzungli gdzie poznaje dużo fajnych, dzikich ludziów i na końcu powala dominującą laskę swoim "rykiem" i nadaje jej imię "Katy Perry". 

A jeśli ci mało twórczości Kitty to masz problem!

Z pewnością ją pokochasz! (dziewczyna też ;) )

Więcej z Fandomu

Losowa wiki