Fandom

Klara

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Klara - Pingwinica białooka zamieszkująca Zoo w Nowym Jorku.

Opis

Klara jest pingwinem białookim. Urodziła się we Francji, lecz w wieku 5 lat trafiła do Nowego Jorku. Kocha rysować, malować itp. Czasem mówi z francuskim akcentem.

Historia

Dzieciństwo

Wykluła się we Francji, konkretnie w Limoges. Gdy miała 5 lat została przetransportowana do Nowego Jorku do Central Parku. Od urodzenia kocha tworzyć, malować, rysować.

Następne lata

W wieku ok. 15 lat dołączyła do oddziału pingwinich komandosek, do Sylwii, Róży oraz Stelli. Mimo tego, że jest w oddziale, nadal zajmuje się sztuką. W oddziale pełni podobną rolę co Kowalski.

Wygląd

Jest typowym pingwinem białookim. Dość wysoka. Ma mocno fioletowe oczy, z długimi rzęsami. Najczęściej widać ją z ołówkiem i kartką papieru (gdyż rysuje).

Relacje z innymi postaciami

Z Paulą

Są siostrami. Nie przepadają za sobą. Może być to spowodowane tym iż Klara jest sporo starsza od Pauliny. Poza tym, mają dwa różne charaktery.

Z Madzią

Również są siostrami. W przeciwieństwie do Pauliny, Klara ją lubi. Są w tym samym wieku.

Z Sylwią

Jako że Sylwia to przywódczyni oddziału Klara traktuje ją z należytym szacunkiem. Bierze Sylwię za wzór i stara się jej podporządkować.

Z Różą

Dziewczyny średnio się lubią. Nie są wrogami, lecz ich relacje nie są zbyt dobre.

Z Stellą

Stella bardzo lubi Klarę. Klara może nieco mniej, lecz mimo to są przyjaciółkami.

Z Skipperem

Skipper (delikatnie mówiąc) nie lubi jej. Klara stara się być miła, lecz nie daje rady zmienić jego nastawienia.

Z Kowalskim

Podkochuje się w nim. Kowalski lubi ją, ale nie odwzajemnia jej uczuć.

Z Rico

Nie mają jakichś szczególnych relacji. Szczerze mówiąc, nawet do końca się nie znają.

Z Szeregowym

Szeregowy uwielbia Klarę. Z kolei Klara nie przepada za Szeregowym.

Z Marlenką

Od kiedy Klara mieszka w Central Parku, są dobrymi przyjaciółkami.

Z lemurami

Klara i Julian lubią się. Król uwielbia kiedy pingwinica maluje jego portrety. Maurice lubi Klarę, bo gdy ta maluje obrazy Juliana, Maurice ma chwilę odpoczynku. Mort nie lubi Klary, za to Klara jest nim zauroczona. Uważa że Mort wygląda jak mały "miś".

Więcej w Fandom

Losowa wiki