Fandom

Klementyna

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

 Klementyna – lemur katta. Wymyślona została przez MyLittlePony.wiki. Występuje w serialu Poszukiwacze przeznaczenia.

Wygląd

Klementyna jest wzrostu Clemsona. Jej futro jest trochę ciemniejsze niż futro Clemsona. Ma brązowe oczy.

Rodzina

Klementyna ma starszą siostrę, Sarę (MyLittlePony.wiki). Nic więcej nie wiadomo.

Historia

Dzieciństwo i dorastanie

Trudne czasy

Klementyna urodziła się w Zoo w Hoboken. Prawdopodobnie jej matka umarła tuż po jej urodzeniu. Sara i Klementyna bardzo lubiły się ze sobą bawić aż do czasu, kiedy Sara musiała wyjechać do Zoo w Miami. Klementyna nie potrafiła się z tym pogodzić i od tamtej pory nic jej już nie interesowało. Całymi dniami przesiadywała na kamieniu myśląc o swojej siostrze.

Spotkanie

Pewnego dnia Klementyna jak zwykle siedziała na swoim kamieniu i marzyła. Zwierzęta w zoo zdążyły się już do tego przyzwyczaić. Nagle do zoo wszedł komisarz McSlaid. Gdy zobaczył smutną minę Klementyny, zapytał:

- Dlaczego ona jest taka smutna?

- Klementyna? Odkąd tu pracuję zawsze taka jest. Chyba, dlatego, że jej siostrę musieli przewieść do Zoo w Miami. – odpowiedziała dyrektorka zoo.

- A więc musimy znaleźć jej kogoś do towarzystwa. Zajmę się tym! – powiedzial komisarz i poszedł dalej. Klementyna, pierwszy raz od trzech lat się usmiechnęła. Nie mogła się doczekać, aż pozna nowego towarzysza. Kilka dni później na jej wybiegu pojawił się Clemson. Wtedy był jeszcze miły. Klementyna zakochała się w nim od pierwszego wyjrzenia. Okazało się, że Clemson odwzajemnił to uczucie. Mieszkali ze sobą kilka lat. Ale wszystko musiało się kiedyś skończyć. Klementynę przewieziono do Zoo w Central Parku. Niestety nie polubiła nowego domu.

Król Julian

Klementyna znalazła się na wybiegu Juliana, Morta i Maurice'a.

- Kto to jest ja się pytam? - zapytał Julian Maurice'a, kiedy zobaczył, że po ich wybiegu biega Klementyna.

Wtedy Klemyntyna odpowiedziała:

- To ja Klementyna, a co?

Okazało się, że Julian wcale się w niej nie zakochał.

- Jak śmiesz tak zwracać się do władcy? - zapytał.

- Nie jesteś żadnym królem i nie będziesz się tutaj rządził! - wykrzyknęła Klementyna. Pomyślała sobie, że lepiej będzie znaleźć sobie inny dom. Niespodziewanie napotkała Marlenkę i zapytała czy może u nej mieszkać. Marlenka się zgodziła. Klementyna do dziś mieszka u Marlenki.

Relacje

Charakter

  • miła
  • uprzejma
  • przyjacielska
  • opiekuńcza
  • niecierpliwa

Lubi

  • Lindę
  • Marlenkę
  • grać w piłkę plażową
  • Clemsona

Nie lubi

Więcej w Fandom

Losowa wiki