Fandom

Klucha

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Klucha - fikcyjna postać użytkowniczki Dżusta

Opis

Jak zapewne każdy może się domyślić, "Klucha" wzięło się stąd, iż jest gruby i po prostu wygląda jak chodząca kluska (proste i logiczne). Jest to imię ponieważ jak, się urodził, ważył 69kg. Od dawna jest bliskim przyjacielem Astera, zawsze go wspierał, kiedy zakochał się w Szenzii podtrzymywał go na duchu, był świadkiem na jego ślubie. Również był agentem kontrwywiadu. W Królewskim powrocie na Antarktydę, podobnie jak jego przyjaciel, pracuje jako aspirant na komendzie policji. Mieszka blisko Astera i Szenzii. Często oglądają razem mecze, chodzą do pubu i na te inne męskie rozrywki. Dobrze zna kobiecy świat. Lubią go wszyscy, i ci mądrzy, i ci głupi. Ma doskonałe poczucie humoru. Jego aktualna waga nie jest znana ponieważ na wadze nie ma takiej liczby. Bardzo lubi sport, od którego nie chudnie i jedzenie.

Wygląd

Klusek jest wilkiem arabskim (najgrubszym okazem na świecie), więc ma wielkie uszy i jasną sierść. Na nogach ma biało - szare skarpetki. Ogon również ma biały. Długi pysk dodaje również zadziorności tej ciekawej postaci. Kiedy na stoi na piasku kompletnie go nie widać (wszyscy myślą, że jest wydmą).

Więcej w Fandom

Losowa wiki