Fandom

Knarf

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Knarf- pingwin; największy wróg Gedeo; bohater autorstwa Marty the Writer; pojawia się w serialu ,,22 strzały". Jego dokładny wiek nie jest znany, wygląda na około pięćdziesiąt lat.

Wygląd

Knarf jest bardzo wysokim i przystojnym pingwinem. Jego rysy są męskie, zaś oczy intensywnie niebieskie. Bohater cechuje się dużym urokiem i magnetyzmem.

Osobowość

Nie jest typowym czarnym charakterem.

Przede wszystkim nie działa sam. Od młodości zawsze jest na czyichś usługach, jak najemnik, i zawsze dobrze wywiązuje się z powierzonego mu zadania. Nie znaczy to, że zawsze jest uczciwy- jako osoba niezwykle chciwa zwraca uwagę na to, żeby nie tylko otrzymać zapłatę od przełożonego, ale i dodatkowo uszczknąć coś dla siebie.

Wobec swoich chlebodawców Knarf jest przesadnie wręcz uprzejmy i służalczy. Aby uzyskać ich przychylność, inicuje z nimi niby życzliwe rozmowy o ich sprawach prywatnych. Czyni to wyłącznie z wyrachowania, jest to jeden z jego sposobów manipulacji.

Tak naprawdę Knarfowi nie zależy na nikim ani niczym- z wyjątkiem pieniędzy. Nie jest dla niego problemem zabicie kogokolwiek, jeśli tylko przyniesie mu to korzyści materialne. Trzeba jednak przyznać, iż nie należy do sadystów albo zabijaków, nie leży w jego naturze mordowanie dla zabawy albo dla zaspokojenia chorych żądz.

Nie jest już najmłodszy, przez co nie tak szybki i sprawny jak dawniej, posiada za to ogromne doświadczenie, które bardzo często okazuje się przydatne podczas akcji. Przez lata zwiększył również swój spryt; jest bardzo cwany i przebiegły. Potrafi być wielokrotnym agentem, działać na wielu polach, zręcznie kłamać i umiejętnie manipulować. Do jego talentów należy także zdolność celnego strzelania z broni palnej.

Historia

Jest wynikiem eksperymentu. Tak jak w przypadku Kraffena, próbowano stworzyć idealnego zwierzęcego komandosa. Pozornie się to udało, jednak Knarf odrzucił tę drogę i został przestępcą, podobnie jak pozostała trójka. Rząd i służby miały i mają z nimi wiele kłopotów, więc z obawy przed tym, że inne zwierzęta stworzone tą metodą będą takie same, zarzucono na jakiś czas eksperymenty, bo technika w tym czasie uniemożliwiała większe manipulowanie przy materiale genetycznym. Dopiero gdy nauka weszła na zadowalający poziom, powrócono do tego i tak stworzono m. in. Kraffena właśnie.

Knarf na początku działał w zorganizowanej grupie przestępczej, będącej na usługach. Potem postanowił działać na własną rękę. Od dawna jest w konflikcie z tymi, z którymi w młodości współdziałał. Wykonuje wszystkie zlecenia, od morderstw po pobicia i kradzieże.

Występowanie w serialu

Sekcja ta zostanie uzupełniona dopiero po utworzeniu odpowiednich odcinków, aby nie było spoilerów.

Cytaty

  • Zleceniodawca: Zabiłeś go?

Knarf: Tak. Ale chciałbym podyskutować o mojej zapłacie.

Zleceniodawca: 500, tak jak ustaliliśmy.

Knarf: Jestem wart co najmniej tysiąc. Wiem, że tyle masz.

Zleceniodawca: Nie tak się umawialiśmy.

Knarf: Wiesz, Toni [ten, którego zamordował, a potem obrabował go] dał tysiąc pięćset.

Zleceniodawca: Ale...

(Knarf wyjmuje pistolet i błyskawicznie zastrzeliwuje zleceniodawcę)

Knarf: Nie to nie, sam się obsłużę...

(Knarf zabiera martwemu zleceniodawcy wszystko, co tamten miał)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki