FANDOM

Kolejny Polak- 5 odcinek 2 sezonu Zoo na kółkach. Stworzony przez PanVadereq (dyskusja) 13:29, lis 21, 2014 (UTC)

Fabuła

Łysy zauważa dziwne "zachowanie" swojej nokii. Marudzi, iż będzie ją musiał znowu naprawiać, lecz ta niespodziewanie przestaje drgać. Twierdząc, że to tylko pojedynczy błąd odkłada ją. Wtedy Louis na swoim telefonie z kolei sprawdza czy nie ma nikogo nieproszonego w okolicy- I zauważa kogoś w piwnicy. PCH schodzą pod melinę.

W ciemnościach słyszą po Rosyjsku "Ну, здравствуй" (No i witaj!). Łysy pyta Rudego, czy nie wołał kolegów- ten zaprzecza. Łysy z kolei grzecznie odpowiada mu "Эй, ты! Ешьте металл!" (Ej, ty! żryj metal!) i oddaje parę strzałów ze składaka. Z ciemności słyszą "Но у вас есть мобильный ..." i nagle w mgnieniu ka oplata ich sieć.

Światło się zapala i wychodzi nieco przygruby, wysoki pingwin z pistoletem w ręku. Patrzy na PCH w sieci i stwierdza, że to nie to Vladimir Marussia. Władko odpowiada mu, że Marussia nie żyje. Cezary przedstawia się. Łysy cieszy się, że nareszcie poznał w tym kraju jakiegoś Polaka. Cez odwiązuje PCH a oni się przedstawiają. Już zaraz później pojawiła się niechęć Louisa do Cezarego- rozpoczęła by się bójka gdyby nie Werfer, który nagle zamknął gang w piwnicy mówiąc "Dzięki za ten pistolecik, Hiro". Doberman ukradł eksperymentalną broń Hirego. Cez wywarza drzwi, jednak w bazie nie ma śladu po Werferze. Wychodząc na powierzchnię ZOO bohaterowie widzą tylko samochód odjeżdżający z piskiem. Pędzą do Garażu i rzucają się w pościg. Pies okazuje się być szybszy w swym Lamborghini. Omijając swoim małym autkiem samochody mogą dogonić go tylko "mniejsi" członkowie PCH- Władek, Remus i Creep jeżdżący normalnymi autami odpadają. Chwilę później Rudy zostaje wykluczony przez spadające rusztowanie zawalone przez Werfa. W końcu doganiają psa, lecz ten w porę wjeżdża na odpływający statek. Wtem pojawia się Cez, spycha psa do oceanu a sam łapie broń. Następnie wyjeżdża swym dziwacznie przerobionym polonezem do wody i... zaczyna płynąć. Dojeżdża do portu, podlatuje nim trochę i oddaje zdziwionym bohaterom wykradzioną broń. Odcinek kończy się słowami Ceza "Zdziwieni?"

Ciekawostki

  • Było kilka wersji scenariusza:  z 1 lutego 2014- nazywała się "Byłem Polskim Bondem" i opisywała, że Cezary ujawnił swoją robotę i miał pomóc PCH w złapaniu Vladimira Marussi. Druga pochodziła z 6 lutego i zmieniono nieco w niej informacje. Trzecia wersja pojawiła się w maju i dodano do niej śmierć orła oraz szczegóły. Czwarta natomiast pochodzi z 21 listopada, zamiast długiego dialogu w piwnicy dodano pościg za Werferem, działa do dziś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki