Fandom

Koniec z tym!

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Koniec z tym! -fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru. SugarLevine

Opis

Mieszkańcy zoo w Central Parku coraz dotkliwiej odczuwają pogardę ze strony rasy ludzkiej. Kiedy wyżalają się przyjaciołom z innych ogrodów okazuje się iż ci mają podobny problem. Zostaje zwołana wielka narada, w której biorą udział wszystkie zwierzęta z ogrodów zoologicznych w Nowym Yorku, prowadzona przez oddział. Każde zwierzę opowiada swoją "traumatyczną" historię minionego tygodnia. W każdym zoo parku został ogłoszony stan "S.P.O.Z." (Szybka Pomoc Ograniczonym Zwierzętom), zwierzęta wzajemnie będą informowały inne o zachowaniach ludzi. Po dwóch tygodniach dochodzą do wniosku iż należy z tym skończyć. W trakcie kolejnego zebrania przychodzą również wszystkie bezpańskie zwierzęta, które również są poniżane przez ludzi. Łącząc siły- bezpańscy oraz zoologiczni wyruszają na wojnę z ludźmi. Chcą przyjąć miasto sposobem "zamiany ról"- zwierzęta na miejsce ludzi, a ludzie na miejsce zwierząt. 

PLAN

  1. Rozpętać wojnę.
  2. Ogłuszyć człowieków i wpakować ich do klatek.
  3. Tych, którzy się nie mieszczą zniewolić za pomocą obroży i hodować w domach.
  4. Przejąć ich domy i miasto.
  5. Po otwierać restauracje, fastfoody, sklepy, kościoły, biurowce.
  6. Żyć spokojnie.
  7. Zniewalać kolejne miasta broniąc praw zwierząt.
  8. Przejąć sejm.
  9. Podporządkować sobie kontynent i poprawić wszystkie głupie prawa.
  10. Odgrodzić kontynent dla człowieków z innych kontynentów, a otworzyć go dla zwierząt.
  11. Życie w spokoju.

Piosenki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki