Fandom

Kopalnia do zoo

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kopalnia do zoo (ang. Mine to zoo) - Trzeci odcinek serialu Przeciętne dni z życia OTMD. Wymyślił go Michalomatek.

Fabuła

W sumie to odcinek zaczyna się tak jak poprzedni:  Mike wstaje, Melissa robi śniadanie, Vic testuje kolejną wersję Sandwichobota, a Kameleony się kłócą. Mike wchodzi do gabinetu, gdzie siedzi całymi popołudniami. Czasem do niego dzwonią Garnette albo Hermann Chaykovsky von Baden - Baden, a on prosi o finanse. Ale zaczynają się różnice... Około godziny czwartej po południu jest zebranie kameleonów. (Cytat 1) Potem Vic przedstawa (Cytat 2). Potem zapada wieczór i wszyscy idą spać. Mike, Vic i kameleony się jednak budzą. (Cytat 3) Potem zaczynają kopać. Za sobą - jak w kopalni są tunel i podpórki.

Dokopują się do NY. (Cytat 4) Włamują się do bazy oddziału Skippera. Na poziom 13. Mike Jr. i Vic wykradają wynalazki (Cytat 5). Mike i kilka kameleonów broń i zapasy ryb. Potem chowają się do świdra i z zapasami powracają. Zasypują trochę tunelu, żeby wrogowie ich nie dopadli.

Skipper i jego chłopcy powrócili z misji. (Cytat 6)

THE END

Cytaty

Cytat 1

  • Mike: Witam wszystkich zielonych przyjaciół na zebraniu Organizacji Terrorystycznej McDougalla, w skrócie OTMD. Co tam u was nowego?
  • Ernie: Mam nową broń - Patrz na mój Macho-karabin.
  • Mike: Gdzie nabyłeś?
  • Ernie: Nigdzie...Po prostu ten głupek Jeff ukra...przyniósł z rezerwy i dał mi.
  • Jeff: Ej.
  • Mike: Mam wam obniżyć pensje?
  • Jeff, Ernie: Nie.
  • Mike: Ok.
  • Ernie: Jeszcze pokażę nową broń.
  • Mike: Pokazuj.

(Rozstrzela się huk, a następnie rakieta spada na kameleony i je rozrzuca.)

  • Mike: No to odbieram wam pensje.

(Ernie i Jeff płaczą.)

Cytat 2

  • Vic: Oto mój najnowszy plan pokonania oddziału Skippera. Przedstawiam wam mój projekt tunelu z naszej bazy w Syracuse do Nowego Jorku.
  • Richtie: Którego Jorku? Miasta York w Angli, Hrabstwa Yorkshire czy Południowego Yorkshire? Stanu Nowy Jork czy metropolię Nowy Jork?
  • Vic: Metro. Polię. Konkretnie zoo w Central Parku na Manhattanie.
  • Richtie: Aha.

Cytat 3

  • Vic: Może coś wam powiem. Czekałem na to. Pokazuję wam mój Cyberświder. Bez problemu zrobimy tunel na Manhattan. A jeśli będą tam wrogowie, to użyjemy moje kuchenne narzędzie zła - Widelec elektryczny.

Cytat 4

  • Brand: Ale jak zmusimy wroga do wyjścia z bazy?
  • Mike: Przed kopaniem zadzwoniłem do kolegi. On to załatwi.

(W bazie pingwinów pingwiny grają w grę planszową)

  • Szeregowy: Wyrzuciłem 4...
  • Telewizor: Hej, pingiwnki.
  • Skipper: Proszę proszę proszę
  • Doktor Bulgot: Proszę proszę proszę proszę. Spróbujcie mnie powstrzymać, zanim użyje na całym waszym gatunku Diabolizatora.
  • Skipper: Rozpoczynamy operację "Oddiablenie gatunku". Jazda do bazy Dr. Bulgota.

Cytat 5

  • Vic: Lovelaser? Skończą się problemy z rozmnażaniem naszej armi kameleonów.
  • Mike Jr.: Mini-nity? Mógłbym podrobić Play Station Morrisa.
  • Vic: Przetwarzacz usznej foszczyny? NIEEE. Pozytronowy pilnik? Interesujące.
  • Mike Jr.: Atomowa lodówka? Tak.

Cytat 6

  • Skipper: Jak to kradzież?
  • Kowalski: Jest sierść kota i chomika.
  • Skipper: Ma być to ten Klakier? Pożałuje...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki