Fandom

Korneliusz Kot

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Korneliusz Kot - fanowska postać, autorstwa Szenzii . W pewnej części, jest wzorowany na Korneliuszu Knocie, znanym z serii Harry Potter.

Opis

Korneliusz jest lwem, pochodzącym ze Szwecji. Jest też idolem, ulubieńcem, nie zawaham się nawet użyć określenia obiektem westchnień, Percy'ego Kowalowa. Aktualnie (co przypada, na rok 2014, czyli czasy ,, Królewskiego powrotu na Antarktydę") ma około czterdziestu siedmiu lat. W 1991 roku, podjął pracę w Ministerstwie Zwierząt jako minister. Zdobył w świecie zwierząt powszechny szacunek, dzięki czemu stał się wielką szychą. Został okrzyknięty najlepszym, do tej pory, ministrem. Umieszczano go w książkach, przeglądach politycznych, itp., itd. Jednak nikt, prócz samego Kota, i jego najwierniejszego ,,fana" i asystenta zarazem - Percy'ego - nie był świadom, potajemnych przekrętów ministra.

Dokonywał wielu potajemnych przekrętów, wysyłał windykatorów oraz "maczał palce" w kilku porwaniach. Jego niecne plany były nieodkryte, jednak kiedy węszące małolaty, zaczęły zbliżać się, do odkrycia tajemnic, Kot zaczął zachowywać się dziwnie - zrobił się tajemniczy, zamykał się razem z asystentem w pokoju, (pojawiły się nawet plotki, jakoby Kot miał molestować rzeczonego asystenta) nie chciał udzielać wywiadów (do czego zawsze był skory), nie wydawał żadnych nowych rozporządzeń. Okazało się bowiem, że Kot, wraz z Percym, zbierali wszystkie jego i innych polityków, których szantażował, tajemnice. "Pochował", wszystkie sekrety, w legendarnym Departamencie Tajemnic, do którego utrudniał dostęp. Kiedy jego tajemnice zaczęły budzić powszechną ciekawość, Kot zaczął spiskować, a jako posłańca wykorzystywał naiwnego Percy'ego, z różnymi, drobnymi złoczyńcami, by ci "pomagali" osobom, które mogły coś wiedzieć o Departamencie. Niestety, na Kota nieszczęście, a na innych szczęście, jeden ze złodziejaszków sprzeciwił się zleceniodawcy (później słuch o nim zaginął). Gdy tajemnice były bliskie wydania Percy, chcąc podlizać się mentorowi, tylko pogorszył sprawę, w skutek czego, Korneliusz był atakowany nieprzyjemnymi pytaniami. W końcu doszło do przekupywania świadków, łapówek, fali zwolnień i tropienia policji. Kiedy Departament został otworzony, a tajemnice ujrzały światło dzienne, zażądano wydalenia ministra z Ministerstwa. Ten, wraz ze swoim nieodłącznym asystentem, zabarykadował się w kabinecie, uzbrojony w strzelbę. Kiedy udało się do niego ,,dobrać", wybuchła mała wojna domowa, między jego zwolennikami, a gorszycielami. Odnalezione zostały osoby, których Kot się pozbył. Po złożeniu prze nie zeznań, Ministerstwo upadło, dając przy tym początek legendarnemu Obaleniu Ministerstwa. Kot (i jego nieoperowalny fan - asystent) wylądowali za kratkami, na krótki okres [1]. Kiedy wyszli z więzienia, Percy[2] upuścił swego "pana i władcę", by przeprosić rodzinę [3]. Kot pozostał sam. Okazało się bowiem, że Ministerstwo zostało odbudowane na nowo, a nowym Ministrem został... I O TYM POINFORMUJE FANFIK, który postanowił być dobrodusznym [4] i przyjął Kota na niższe stanowisko do Ministerstwa [5]. Od tamtej pory, siedzi sobie cichutko, z lekkim bzikiem.

Wygląd

Zanim Kot zbzikował, wyglądał bardzo porządnie: złote, połyskujące futro [6], przylizana elegancko grzywa oraz nieodłączny, drogi, niebieski frak. Oczy, niebieskie, niczym morska fala. Korneliusz jest postawny, ale jakiejś szczególnie "bożyszczej" budowy nie ma [7].

Przypisy

  1. Jak masz znajomości, wyjdziesz nawet za zabójstwo...
  2. Ze łzami w oczach.
  3. Która przyjęła go, chyba tylko z przyzwoitości.
  4. Czytaj: "udawać głupka"
  5. Na stanowisko roznosiciela kawy, dokładniej powiedziawszy.
  6. Naćpawał się Whiskasu
  7. Siłka, w jego przypadku, zawiodła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki