FANDOM

JEST TO TYSIĘCZNA STRONA UTWORZONA NA TEJ WIKI!

Teodor Kosa - fanowska postać Szenzii What ty do mnie rozmawiasz?.  Nauczyciel matematyki w NorthWind.  ===Opis=== Teodor, to najmniej lubiany nauczyciel w Liceum NorthWind. Uczy matematyki, jest też wychowawcą klasy IIC (biedni, pierwszoplanowi bohaterowie serialu). To stary, niski, gruby i bardzo poważny wilk. Wiadomo, że podobno, posiada jakąś rodzinę. Bardzo dużo krzyczy - uczniowie młodszych klas boją się go. Czasem potrafi się wydrzeć lub tak zdenerwować, że słychać go w całym budynku. Jest dosyć poszkodowany nazwiskiem. 

Rola w serialu

W "Szczeniackich latach" odgrywa rolę - wiadomo - nauczyciela, który zawsze stoi na przeszkodzie w wykonaniu jakieś misji. Czasem jednak, świadomie bądź nieświadomie, pomaga bohaterom. Podporządkował sobie wielu nauczycieli. Ma zmysł organizacyjny, wszystkie imprezy (szkolne) jaki urządza idą zawsze po jego myśli, no chyba, że zjawia się na nim czwórka bohaterów z naszego serialu -wtedy to nigdy nic nie wiadomo...  W wielu odcinkach, można dostrzec, że chciałby podporządkować sobie dyrektora, jednak ten jest nieugięty. Udało mu się jednak z wicedyrektorem - to najlepsi przyjaciele. Kiedy ma dyżur na korytarzu nie można nic robić - siedzieć przy ścianie z rozłożonymi nogami ("...dziecko, bierz te nogi!"), grać sobie w piłkę kapslem, kulką, papierową kulką itp. ("...boisko jest na zewnątrz!"), głośno rozmawiać ("... a co, jeśli zadzwoni alarm antyterrorystyczny, i go nie usłyszysz, bo gadasz?!")... 

Ogólnie stosuje wobec uczniów rygor wojskowy, czasem są kary dyscyplinarne. Raz "zdarzyło mu się" przywalić uczniowi linijką przez łapy. Z powodu jego "charakterku", klasa wkuwa do nieprzytomności materiał i pisze najlepiej wszystkie testy.

Uważa się za człowieka (a raczej wilka) bardzo wykształconego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki