Fandom

Król Mal II

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze64 Udostępnij

Król Mal II jest postacią wymyśloną przez Fretkę07. Ostatni król Madagaskaru przed Julianem.

Historia

Mal urodził się jako syn Króla Maluma i królowej Dominy. Ponieważ był jedynakiem oczywistym był fakt, że w przyszłości odziedziczy tron ojca. Już jako dziecko przejawiał egoizm i pychę. Z nikim się nie przyjaźnił, ani też nie miał przyjaciół. W wieku 17 lat Mal miał dosyć ojca, który nie rządził Madagaskarem tak jakby on chciał. Malum często pouczał go, mówiąc, że jako król powinien być sprawiedliwy i dobrze traktować poddanych, zagroził też, że jeżeli się nie poprawi, może nie odziedziczyć korony. Pewnej nocy, król niespodziewanie zginął przez zadanie mu rany nożem....

Tak więc Mal odziedziczył władzę, co dla Madagaskarczyków oznaczało piekło. Pojął on za żonę niewolnicę Angarię (wbrew jej woli) i miał z nią syna Clemsona.

Wydawał coraz okrutniejsze rozkazy, skazywał niewinne lemury na śmierć, głodził poddanych, wyrzucając ich z ich ziem. Wydał też bardzo okrutny wyrok - każde dziecko narodzone na Madagaskarze w wieku siedmiu lat musi być odebrane rodzicom, (wtedy urodził się między innymi Julian, co zmusiło rodziców do sfałszowania dokumentów). Na sumieniu miał tysiące lemurów i tego samego uczył swojego syna. Wygnał poddanych na najsuchsze tereny, a za kradzież jakiegokolwiek jedzenia skazywał na śmierć.

Panował bardzo długo, ale jego tyrania nie trwała wiecznie, ponieważ w chwili, gdy przekazywał władzę swojemu synowi, ludność się zbuntowała i na tron posadzono Juliana, a samego Mala wygnano. Nie wiadomo co się z nim stało, gdzie jest i czy w ogóle żyje...

Osobowość

Mal z całą pewnością był najokrutniejszym władcą Madagaskaru. Dla nikogo nie miał litości, zabijał każdego, kto mu zawinił. Był bezwzględny, okrutny i mściwy, nie miał litości nawet dla swojej żony, którą zabił nie długo po narodzeniu Clemsona.

Ciekawostki

  • Jego imię z Francuskiego oznacza "zło".
  • Jego gatunek to lemur niebieskooki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki