Fandom

Krzychu

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Krzychu- brat Szeregowego. Chwilowy członek oddziału Skippera.

Biografia

Krzychu urodził się w 1980r na Antarktydzie. Jest najstarszym z czwórki rodzeństwa: Szeregowy, Zbychu, Rychu. Gdy dorósł wyjechał do Europy. Zaczął w ZSRR (Rosja), jednak złapali go tam i przymusowo pracował w gułagu dla zwierząt, poznał tam nawet pingwinę złotoczubą- Kierinę. Po rozpadzie ZSRR wyjechał dalej: odwiedził Polskę, aż w końcu osiedlił się w Barcelonie, gdzie potajemnie sprzedawal zwierzętom bilety do Camp Nou. Ten biznes mu się nie opłacał więc postanowił odwiedzić Szeregowego. Półtorej roku był w oddziale Skippera, gdzie poznał pingwiny i lemury. Dostał jednak wezwanie do ojczyzny i postanowił wrócić.

Wygląd i charakter

Krzychu jes wysoki i umięśniony. Ma trochę przekrzywiony dziób, gdyż walczył z lampartem morskim.Ma krótki zarost, niebieskie oczy. Jak na pingwina ma długie nogi.

Jest bohaterski, dzielny i opiekuńczy. Ma wysoki iloraz inteligencji (choć do Kowalskiego trochę mu brakuje). Broni młodszego rodzeństwa. lubi się wywyższać. Często jest tradycjonalistą. Umie się bić.  

Relacje z innymi bohaterami

Ze Skipperem

Krzychu lubi Skippera i szanuje go. Słucha jego rozkazów. Traktuje go prawie jak ojca. Chociaż raz przeciwstawił się mu, gdy myślał, że ten obraża Szeregowego

Z Szeregowym

Krzychu kocha Szeregowego po bratersku. Przecież są braćmi. Czasami jednak śmieje się z jego dziecinnych upodobań.

Z Kowalskim

Krzychu, lubi Kowalskiego, chociaż nie rozumie tego że ciągle można studiować nauki i konstruować maszyny, które potem wybuchają

Z Rico

Krzychu nawet lubi Rico chociaż tego nie okazuje. Myśli że rico to ,,szlachetny wariat- jest szalony ale i za razem przyjacielski gdy potrzeba.

Z Julianem

Krzycha nie łączy z Julianem żadna więź, ani dobra ani zła. czasami śmieje się z jego ,,królewskości

Niezapomniane cytaty

Król Julian: Ty, biały ptaku nielocie, obraziłeś duchy powietrzne! Zaraz tak się rozzłoszczą, że będą bardzo złe. i pomszczą się na tobie! (na Krzycha spada kupa ptaka).

Krzychu: Jeśli ci twoi bogowie są tacy, to na pewno ich największym pogromcą są gąbka i mydło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki