Fandom

Krzysztof

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Uwaga! Tę postać zapoczątkował Kotek167, ale została dopracowana i ulepszona przez Pingwiniafanka1!

Kotek167 (dyskusja)

Krzysztof to pingwin mieszkający w Zoo w Central Parku. Jest szefem nowego oddziału pingwinich komandosów.

Młody Krzychu.png

Młody Krzychu

Wygląd

Krzysztof jest czarny z białym brzuchem i okularami (takimi jak Bandżo) pasem z nabojami, zwykłym pasem oraz szramą na dziobie.

Osobowość

Krzysztof był kiedyś oficerem w wojsku. Wyniósł stamtąd nawyki i słownictwo. Zachowuje się niekulturalnie [1] (dlatego przyjaźni się z Jackiem) i podobnie jak on nie dba zbytnio o higienę. Za najdrobniejsze przewinienia każe swoich podwładnych w sposób perfidny i wyszukany (np. szorowanie podłogi w toalecie szczoteczką do zębów albo zamiatanie schodów od góry do dołu). Lubi też sobie popić. Krzysztof często wrzeszczy na Jacka, Mateusza, Janka i Maxa. Ma duże kompleksy i się dowartościowuje, kiedy może sobie kimś porządzić. Ustawia swych podwładnych do pionu i chodzą jak w zegarku. Nie jest zbyt inteligentny. Mimo wszystko jest dobrym pingwinem i bez niego oddział by sobie nie poradził.Najlepiej dogaduje się z Maxem który jest jego "uczniem" uważa że z całej grupy Max najbardziej nadaje się na Komandosa.

Przypisy

  1. nie powiemy, w jaki sposób, bo szanujemy naszych czytelników

Więcej z Fandomu

Losowa wiki