Fandom

Kuchnia Imbira

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kuchnia Imbira - miejsce autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja), położone pod Central Parkiem, które posiada wiele odniesień do kuchni i kultury meksykańskiej. Zamieszkiwana jest przez Lucha-Psy i Świnki Morskie.

Wygląd i opis miejsca

Kuchnia Imbira wygląda jak niesamowicie gigantyczna kuchnia, pełna jedzenia. Jest w niej bardzo dużo Sosu Chilli, który jest bardzo gorący. Do jej wystroju należą piniaty, gigantyczne jedzenie i ogromne lukrowane pączki. Czasami widać też równie gigantyczne co jedzenie sombrera, prawdopodobnie należące do El Młotów. W samym środku kuchni mieści się ogromny, staromodny piec, w którym Świnki Morskie pieką ciasta i pieczywo. Na ścianach jaskini w której jest położona widać malunki a także na stalagmitach są powieszone pęczki cebuli i czosnku oraz girlandy, a także banderole. Jest tam też pałac Imbira, wykuty w skale i koloseum z mlecznej czekolady na którym walczą Lucha-Psy. Nie jest jasne czy ktoś wie o istnieniu Kuchni Imbira poza Pingwinami i jej mieszkańcami. Światło kuchni pochodzi od roztytych (prawdopodobnie jedzeniem z Kuchni) świetlików i lampionów.

Cytaty

Skipper to miejsce to jest raj! Hiszpańskie gitary!

- Marlenka o Kuchni Imbira.

Arriba! Pingwiny!

- alarmująca Świnka Morska.

Członkowie

Więcej w Fandom

Losowa wiki