Pingwiny z Madagaskaru fanfakty Wiki

Kuchnia Imbira (Pingwiny dookoła świata.)

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kuchnia Imbira - świat meksykański z gry Pingwiny Dookoła Świata autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja).

Poziomy

  1. Gorąco Jak W Piecu.
  2. Nie jestem w sosie.
  3. Echinida atakuje.
  4. Ciastka i ocet.
  5. Doopelanger w sosie własnym.
  6. Nie wkładaj rąk do garnka.
  7. Szał El Pozole Bandito.
  8. Imbir (Poziom)|Imbir.

Przeciwnicy

  • Świnka morska - świnka morska niższa o głowę od pingwina posiadająca czapkę budyniówkę. Atakuje widelcem.
  • Owocowa świnka morska - wygląda jak normalna świnka morska ale posiada na głowie zamiast czapki budyniówki hełm z pomarańczy przez co nie można jej pokonać od góry.
  • Lucha-Pies Mops - Szarżują na gracza gdy tylko go zobaczą, można ich pokonać tylko od góry.
  • Lucha-Pies Amstaff - Stoją w tle i skaczą na planszę po czym atakują jak Lucha-Psy Mopsy.
  • El Młot - są to kapibary z młotami którymi wymachują gdy gracz jest blisko.
  • Echinida - skunksica, miniboss któremu trzeba 4 razy skoczyć na głowę. Strzela trucizną.
  • Doopelanger - jaszczurka, miniboss któremu trzeba 2 razy skoczyć na głowę gdy się zmęczy. Rzuca ognistym sosem chilli.
  • El Pozole Bandito - wielki lucha-pies niemożliwy do zabicia, miniboss przed którym trzeba uciekać w poziomie Szał El Pozole Bandito.
  • Imbir - włochata świnka morska w czapce budyniówce, rzuca ognistym sosem chilli, skacze bardzo wysoko i aby ją pokonać trzeba skoczyć jej 10 razy na głowę gdy rzuca sosem.

Więcej z Fandomu