FANDOM

Uwaga! On nie ma nic wspólnego z postacią Larry (wilk) i powstał niezależnie od niego!

==

==

Larry- pingwin, członek Oddziału Johnsona, główny bohater serialu Skipper, gdzie jesteś?

Wygląd

Larry to Icadyptes- pingwin pochodzący z Ameryki Południowej. Ma czarne nogi i pazury, dość długi żółty dziób, białe skrzydła z czarnymi zakończeniami, czarną głowę i charakterystyczne czarne zniamię na białej piersi. Jest bardzo przystojny.

Osobowość

To nałogowy gracz hazadrowy, uwielbia grać w karty ( poker, oczko) i w ruletkę. Częściej przegrywa niż wygrywa. Jest nieudacznikiem, często coś mu się nie udaje, ale nie zraża się i próbuje dalej. Jego niepowodzenia najczęściej spowodowane są jego gapowatością. Nie uczy się na błędach, a u innych budzi politowanie, ale też sympatię. To miły bohater, przyjaciele z oddziału go lubią ( jego najlepszym kumplem jest Wania, koledzy często się zakładają), choć jego nieudolność czasem powoduje, że misja kończy się niepowodzeniem. Jest obeznany z boksem i judo. Dzielny, ale jednocześnie ciamajdowaty, co sprawia, że jest komandosem średnim. W oddziale Johnsona ma stopień karpala.

Jest najmłodszym członkiem drużyny, a jego wiek daje o sobie znać, ponieważ najczęściej przeklina, nie zawsze panuje nad własnym ciałem ( między innymi z tego wynika jego niezdarność) i często podejmuje nieprzemyślane decyzje. Dlatego Wania- również młody, ale patrzący przez pryzmat swojego doświadczenia- często powstrzymuje go od "samobójczych" samodzielnych akcji na dużo silniejszego wroga.

Historia

Znacie film "Goodbye Lenin"? Jeśli tak, to łatwiej będzie mi wytłumaczyć historię Larry'ego.

Otóż Larry żył sobie spokojnie 35 mln lat temu ( spokojnie jak na  tamte czasy) jak wiele innych Icadyptesów. Ale pewnego dnia, podczas polowania ( a była to zima), wpadł do śnieżnej jamy. Rozpaczliwie wołał o pomoc, ale nikt z pingwiniej społeczności go nie uratował, bo wszyscy byli pochłonięci polowaniem na ryby. W końcu Larry'emu zaczął kończyć się tlen.... i obudził się 35 milionów lat później, czyli dokładnie w 2013 roku. Okazało się, że został zahibernowany, i po tym czasie, na skutek globalnego ocieplenia, ocknął się. Na szczęście jego organy wewnętrzne były w stanie wznowić pracę. Został przygarnięty przez Johnsona. Zaskakująco szybko nauczył się współczesnej mowy i przystosował do nowych czasów. No i wpadł w szpony hazardu.

Paradoksalnie, chociaż ma 35 milionów lat, jest najmłodszy z drużyny- zasnął w śnieżnej jamie, gdy miał 18 lat.

Ciekawostki

  • Jest jedyną osobą z oddziału, która nigdy w życiu nie wygrała ani jednego zakładu.
  • Blair, która zawsze chce mieć wszystko udokomentowane, spisała w swoim dzienniku relację Larry'ego z tego, jak wyglądało życie 35 milionów lat temu.

Cytaty

  • Wania: Chyba będzie padać.

Larry: A właśnie, że nie będzie.

Wania: Będzie!

Larry: Zakład?

Wania: OK. O dziesięć dolców.

Larry: Niech będzie o sto!

Mija pięć sekund. Zaczyna padać.

  • Johnson: No nie no, ale ty naprawdę spałeś 35 milionów lat?!

Larry: A co, przegapiłem coś?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki