Fandom

Larry (wilk)

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Larry - fikcujna postać autorstwa TA JEDYNA I NIEPOWTARZALNA WIKU$$KA (Don't touch!). Nie ma nic wspólnego z Larrym i powstał niezależnie od niego.

Informacje

Larry jest wilkiem leśnym. Nie ma rodziny i nie wiadomo skąd pochodzi. Po raz pierwszy pojawia się w 1. odcinku Watahy Serc. Dołącza do watahy Dark Moon i od razu zakochuje się w Selene. Nie chciał, by wilczyca zrezygnowała dla niego z prawa do bycia alphą watahy. Nie przepada za Syriuszem. Często wybucha niekontrolowanym śmiechem. Obecnie jest mężem Selene i ojcem Serenity, Lewanny, Sophie, Tayen'a, Altair'a i Flame'a.

Wygląd

Jest o pół głowy wyższy od Selene. Jego sierść jest prawie cała brązowa. Brzuch, szyja, twarz i "skarpetki" są natomiast białe.

Relacje

Z Selene

Cóż, Selene jest w końcu jego żoną... Wytrzymała z nim jakoś... Czasami się kłócą, ale to normalne.

Z Syriuszem

Nienawidzą się... A konkretniej: Syriusz nie nawidzi Larrego. Lawrence jakoś dąży do porozumienia, ale niestety bezskutecznie. Ale w przyszłości nawiązują nić porozumienia.

Z Luną

Mają podobny charakter, więc łatwo się dogadali. Często naśmiewają się z siebie nawzajem.

Związki

Nie wiemy o przeszłości wilka, więc nie wiemy, ile razy miał dziewczynę. Obecnie ma żonę, Selene i 6 dzieci.

Cechy charakteru i osobowości

  • Często się śmieje, jest radosny
  • Uległy

Uzdolnienia

  • Dobrze udaje
  • Łatwo zyskuje przyjaciół (i wrogów w pakiecie)

Więcej w Fandom

Losowa wiki