Fandom

Laura

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Laura - postać fanowska, stworzona przez Pingwinafanka1.

Wygląd

Laura jest lemurem katta, trochę niższym od Juliana. Różni się też od niego twarzą.

Opis postaci

Laura nie należy do oddziału Skippera, ale czasem uczestniczy w jego misjach ze względu na swoją zwinność, bo żaden pingwin nie dorówna zwinnością lemurowi. To osoba twarda i dzielna, a także niezależna. To wolny strzelec - nie podlega Centrali, tylko działa na własną rękę. Jest znanym komandosem. Z charakteru trochę podobna do Kirke, ale bardziej otwarta. Łatwo nawiązuje kontakty z innymi, zna naprawdę wiele osób ( czasem jej się to przydaje). Jest sprytna ( ale nie sprytniejsza od Łysego). Potrafi wywęszyć KAŻDEGO. Wystarczy podać jej jakieś nazwisko, a ona w ciągu godziny zbierze na temat tej osoby informacje o jej miejscu zamieszkania, stanie cywilnym, znajomych, ulubionych cukierkach itd. Laura podobnie jak Skipper jest twardzielem i nie lubi użalania się nad sobą. Zarabia grą w trzy karty, czasem też otrzymuje wynagrodzenie od tych, którym jako komandos pomogła. Skipper dziwi się, że lemur, i to kobieta (Skipper uważa, że kobiety nie mogą być dobrymi komandosami- odcinek Miss Ja) jest takim dobrym agentem. Laura jak na razie pojawiła się tylko w dwóch odcinkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki