Fandom

Leonardo da Vanecci

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Leonardo to żbik. Należy do Bractwa Mroku.

Historia

Urodził się w tym samym roku, co Lewis Witcher I, czyli w 1624, jednak 3 września, a nie 27 stycznia jak Lewis. Jego ojciec zginął na pewnej misji, zostawiając przy tym żonę, trzech synów i córkę. Leonardo jako najstarszy syn musiał utrzymywać rodzinę, więc poszedł do pracy jako pomocnik w pewnym starym pubie. Pewnego dnia zaciągnęli go na pokład statku, który okazał się statkiem pirackim. Wywieziony na morze starał się z niego wydostać. Przy najbliższym postoju chciał zabić głównego dowódcę toporem, który znalazł w swojej szalupie. Jednak później nadszedł sztorm, i statek rozbił się na wyspie. Nikt nie przeżył, oprócz Leonardo i kapitana statku. Czekali więc dostatecznie długo na pomoc. Coraz bardziej brakowało im jedzenia, co było najgorsze, bo na wyspie nic nie było. W końcu Leonardo i pirat dogadali się. Po kilku dniach przepływał obok nich statek, który zabrał ich do Europy. Tam pirat uczył Leonardo sztuki władania toporem, jednak nie tylko nim. Uczył go różnych ciosów podobnych do tych, które teraz są w nowoczesnych szkołach kung fu. Leonaro, po kilkuletnim treningu, postanowił wrócić do Portugalii. Jednak spotkał się pewnego dnia z liderem Bractwa Mroku. Ten dowiedziawszy się o umiejętnościach Leonarda przyjął go do swojego klanu.

Umiejętności

Jak było wcześniej wspominane doskonale włada toporem. Zna się na kilku ciosach podobnych do współczesnego kung fu czy karate. Umie czytać i pisać. Zna się trochę na alchemii.

Charakter

Leonardo jest twardy. Nie da się innym być sponiewierany. Jest czasami kochliwy, bo łatwo zakochuje się w dziewczynach. Jest dżentelmenem, i nigdy by nie uderzył kobiety. Lubi wiele postaci z Bractwa, z wyjątkiem Lewisa, z który zawsze skacze sobie do gardła. Można też zobaczyć, że jest złośliwy i zadziorny.

Wygląd

Leonardo do żbik o platynowej sierści i prostych włosach o tej samej barwie. Czasami część jego włosów zakrywa jego oko. Oczy Leonarda są błękitne, przypominają dwa jeziora. Ubiera się normalnie, ale od czasu do czasu elegancko, by zainponować kobietom.

Ciekawostki:

  • Jego charakter i umiejętności mają mały wzór na Johannie Mason, postaci z książki W pierścieniu ognia.Ponieważ tak jak Johanna Leonardo włada toporem.Z charakteru ma po owej dziewczynie złośliwość i zadziorność.
  • Wzoruję się też na Sanjim z serialu One Piece.Ma po Sanjim umiejętności podobne do współczesnego karate.To, co zostało z charakteru również ma z owej męskiej postaci.Połowa historii Leonarda też łączy się z życiorysem chłopaka.
  • Rodzina Leona także została odwzorowana.Głównie na rodzinie Hawthorne, z książki Igrzyska Śmierci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki