FANDOM

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Leonid to ochroniarz w Zakonie Zrozumienia. Jest narodowości rosyjskiej.

Historia

Niewiele wiadomo o przeszłości Leonida. Wraz z bratem uwielbiali dręczyć inne dzieci, a gdy zrozumiano, że nie wyćwiczy w sobie umiejętności czytania i pisania uczono go, jak walczyć. Wiele lat treningów spowodowało, że ich siła fizyczna znacznie się wzmocniła. Gdy wraz ze swoim bratem, Dymitrem, dorósł przyjął ofertę członkostwa w Zakonie Zrozumienia jako ochroniarz.

Umiejętności

Nic, tylko bić i dręczyć. Poza tym ma bardzo wyczulone zmysły. Doskonale pilnuje wszystkiego dookoła. Nic nie umyka jego uwadze.

Charakter

Leonid jest dosyć głupkowaty, ale zawsze czujny. Uwielbia dręczyć innych ludzi. Jest też czasami lenimy, nie to, co jego brat Dymitr. Jest naprawdę agresywny, nawet jeśli się mu powie głupi żart z nim związany (wtedy liczmy, że coś rozwali).

Wygląd

Leonid w niczym nie różni się od zwykłego tygrysa. Jedynie wyróżnia trochę krótki ogon, niż u normalnego tygrysa, co go denerwuję, bo Dymitr się zawsze z tego wyśmiewa (oczywiście kończy się to zawsze rozwaleniem czegoś).

Relacje z innymi członkami Zakonu Zrozumienia

Z Dymitrem:

Dymitr to brat bliźniak, a zarazem najlepszy przyjaciel Leonida. Chociaż czasami się ze sobą tłuką, to i tak się godzą.

Ze Svenem Erikssonem:

Nie można powiedzieć, że są najlepszymi przyjaciółmi. Sven wykorzystuję Leonida i Dymitra do np. własnej ochrony. Ale można zobaczyć, że czasami rozmawiają o prywatnych sprawach.

Z resztą Zakonu:

Nie wszyscy go lubią, czasami wolą go ignorować ze względu na jego głupie zachowanie. Traktują go, jak zwykłego ochroniarza, i tyle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki