Fandom

Lewis Conlon

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Lewis Conlon- młody mężczyzna, Szkot, jeden z bohaterów pozytywnych serialu W służbie cesarza. Ludzki odpowiednik Louisa.

Wygląd

Lewis jest bardzo przystojnym chłopakiem. Co prawda nie grzeszy zbyt wysokim wzrostem, jednak natura obdarzyła go ładnymi niebieskimi oczami i wesołymi rysami twarzy. Jego elementem charakterystycznym jest ruda broda, wąsy i takież włosy. Na służbie ma na sobie irlandzki mundur ze zdobytymi przez siebie orderami (lub inny strój, w zależności dla jakiego wywiadu w danej chwili działa).  Jako cywil ubiera się w luźne ciuchy.

Uzbrojenie

Podstawową i najwierniejszą bronią Lewisa jest dirk o długości ośmiu cali, o siecznej głowni. Nigdy nie rozstaje się również z pistoletem własnej roboty, który sam skonstruował z Magnuma 44 (lufa, sprężyna i spust) oraz Glocka 26 (reszta).

Do jego uzbrojenia należą ponadto dwie pałki teleskopowe ASP, karabin Springfield wz. 03/17 oraz pistolet Lawn Mower.

Charakter

Lewis jest bardzo wesoły, pogodny i ma poczucie humoru - to jego charakterystyczne cechy. Nigdy nie traci nadziei. W sumie jest optymistą. Stale opowiada kawały i robi dowcipy kumplom, co często jest dla nich irytujące. Ale i tak przyjaciele nie wyobrażają sobie, by mogło go nie być. Lewisa rozsadza energia. Mimo to potrafi zachować powagę w odpowiedniej sytuacji. Posiada intuicję, która nigdy go nie zawodzi.

Jest bardzo dobrym wielokrotnym agentem- szybkim, zdecydowanym i dyskretnym. Wiadomo, że pracuje dla irlandzkich służb, lecz istnieje jeszcze wiele wywiadów, którym podlega.

Dysponuje inteligencją i przebiegłością.  Lewis w przeszłości miał wiele kobiet, czym się chwali. Niektórzy uznają te przygody w przeszłości za wyssane z palca, a niesłusznie- one wszystkie są autentyczne.

Nie jest to człowiek pozbawiony wad. Jest zarozumiały, przewrażliwiony na punkcie swojego wyglądu (o który nie bardzo dba, ale uważa się za przystojniaka) i zdarza się, że fałszywy. Jak już zostało powiedziane, jest ryzykantem, lecz zawsze stara się doskonale wykonać swoje zadania.

Umiejętności

Doskonale strzela, bardzo dobrze posługuje się swoim wyposażeniem. Nieźle walczy też wręcz. Zna się na chemii i fizyce. Lewis zna ponadto wiele sztuk walki (m.in. ma czarny pas karate).

Relacje z innymi

Z Franciszkiem Warszawskim

Są wobec siebie nieufni. Podziwiają się jednak nawzajem za umiejętności. W krytycznych momentach mogą na sobie polegać. Podczas różnych akcji często rozumieją się właściwie bez słów, ich współpraca wygląda nienagannie.

Z Mikoroto Ieyasu

Z Lewisem łączy go kumpelska więź- Szkot wyczuwa w nim pokrewną duszę. Rozumie się z nim lepiej niż z Franciszkiem. Jednak ich stosunki nie są głębsze- nie przyjaźnią się, po prostu czasem rozmawiają.

Z Hosokawą Yuri

Lewis uznaje Hokosawę za kompletnego idiotę, który nie ma swojego zdania. Dlatego nigdy z nim nie rozmawia, co Yuri pojmuje jako niechęć do swojej osoby.

Z Miyumim Okino

Lewis, Franciszek i Okino są najinteligentniejszymi bohaterami serialu. O ile Szkot potrafi dogadać się z Warszawskim, o tyle z Miyumim ciągle rywalizuje. Yuri i Okino to jedyni członkowie drużyny, w stosunku do których Lewis ma wrogie odczucia.

Z Makino Takunim

Lubią się, ale bez jakichś rewelacji; Lewis uważa go za nudziarza.

Z Maizu Tahika

Ich relacje są raczej obojętne.

Z Kami Ran

Początkowo ją podrywał, jednak ona jedna nie uległa jego urokowi. Odpuścił i od tamtej pory są przyjaciółmi.

Z Siwym

Siwy jest negatywną postacią, jednak Lewis raczej stara wspierać Polaka. Jako że Szkot działa na wielu frontach, ich stosunki są bardzo różne. Dlatego Lewis potrafi raz pomagać Siwemu, a raz do niego strzelać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki