FANDOM

Ser Lewyn Suggs - bohater stworzonego na licencji Animantibus uniwersum Gra o Krzesło, rycerz należący do rodu Suggs.

Historia

Urodził się w 266 roku po podbiciu kontynentu przez Agejona Zdobywcę w dzielnicy Królewskiego Portu wdzięcznie nazwanej Zawszoną Dupą, jako syn rzeźnika. W nieznany bliżej sposób zdołał się wybić i w wieku 27 lat został pasowany na rycerza przez lorda Falcon's Nest Lothara Lorraine. Po pasowaniu przyłączył się do otoczenia lorda Stannislava. Widząc okazję na wzbogacenie się i zwiększenie swojej pozycji, przeszedł na wiarę w obcego boga Chlora. Dalsze jego losy będą na bieżąco uzupełniane wraz z rozwojem historii.

Charakter

Suggs nie jest zbyt inteligentny, ale nie można zaliczyć go do grona tępych. Mimo braku wykształcenia zdołał poradzić sobie w życiu, a od czasu swojego nagłego awansu społecznego stał się jednym z lepszych rycerzy w służbie lorda Stannislava. Niestety, wzrost znaczenia spowodował sporą arogancję i zaślepienie - stał się zadufany w sobie i wywyższający się ponad tłumy "plebsu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki