FANDOM

To postacie stworzone przez boga Anubisa.

Liga Super-Sprawiedliwych Zwierząt to drużyna, w której są zwierzęta obdarzone niezwykłymi zdolnościami. Chcą ratować świat. Każdy ich zna i kojarzy. Zawsze pomagają w sytuacjach takich jak: łapanie rabusiów i niebezpiecznych zbirów, powstrzymanie meteorytu bądź asteroidy (czasem nie) oraz tworzeniem nowego, lepszego świata.

Członkowie

Iron Wolf - słynny naukowiec i multimilioner.Dołączył do drużyny z powodu swoich mocy.

Black Claw - agentka. Po smutnych wydarzeniach w życiu postanowiła pomagać innym.

Kapitan Alex - żołnierz. W czasie II wojny światowej pomagał ochraniać swój kraj. Wykonując jedną z misji zamrożono go. Odmrożono go w 2012 roku. Dołączył do drużyny, ponieważ nadal chciał bronić swojego kraju.

John Thunderbolt - pochodzi z innego wymiaru. W jego wymiarze on jest tak naprawdę księciem.

Aegir - był na początku kierowcą rajdowym. Lecz później dowiedział się o swoim dziedzictwie, które wiąże się z Atlantydą.

Bestia - kiedyś pracował jako doktor badający żołnierzy. Ale w pewnym momencie zaproponowano mu niebezpieczny projekt badawczy, który na zawsze zmienił jego życie.

Kakarotto - pracował u Iron Wolfa, lecz zrezygnował z pracy, gdy Ronald zlecił mu zadanie szpiegowania innych film. Podjął pracę w innym miejscu. Na skutek wyważenia pewnego płynu dostał na całe życie moc szybkości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki