Fandom

Liv, Samantha,Dina,Tina i Clary

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

To siostry Black Claw.

Stworzone przez Boga Anubisa.

Samantha,Dina i Tina,Liv oraz Clary.PNG

Siostry Black Claw

Liv

Liv marzy o tym, by zostać artystką.Black Claw wściekała się na nią, że bez przerwy malowała jej pokój.Ale bardzo kocha ją, i nie dopuszcza, żeby stało się jej coś złego.Ciągle szuka nowości o sztuce i stara się mieć jak najlepsze sprzęty malarskie.Liv ma chłopaka imieniem Leon (ta postać nie zostanie rozwinięta).Nosi również kolorowe koszulki i myśli tylko o tym, jak to cudowną jest artystką.To młodsza siostra Black Claw, ale starsza Samanthy,Diny i Tiny (Clary ma tyle samo lat).

Samantha

Samantha zazdrości Black Claw tego, że jest sławna.Sam ma magnetyczną osobowość.Stara się być lepsza od innych.Raz na zawsze chce wyjechać z Wioski Łasic.Jest sprytna i przebiegła.Marzy, by żyć w luksusach i drogich przedmiotach.Potrafi zrobić zwykłe kamyki, z drogocenną biżuterię.Wszyscy chwalą ją za ten talent.Ale ona woli być chwalona z tańca.Samantha jest dobrą tancerką i co roku wygrywa konkurs na najlepszy taniec.Dzięki temu choć raz może być dobrze pochwalona.

Dina

Dina jest ze wszystkiego zadowolona.Umie posługiwać się sprzętami elektronicznymi.Potrafi uruchomić zepsuty komputer za pomocą spinacza biurowego i kawałka papieru toaletowego.Jest siostrą bliźniaczką Tiny.Siostra to jej zupełne przeciwieństwo, i zdarzają się między nimi kłótnie.Zawsze takie sprawy rozwiązywała ich siostra Anna.

Tina

Siostra bliźniaczka Diny.Pragnie zostać aktorką.Codziennie ćwiczy aktorstwo w domu, co denerwuje siostry.Wymyśla scenariusze i prowadzi spektakle w teatrze.Jest bardzo ambitna i inteligentna.zasami bywa denerwująca.Kocha zespół The Wandet.Ma chłopaka -  Toma (to tylko wspomniane).Zazdrości temu Dina, która nie ma partnera.

Clary

Clary jest ze wszystkich sióstr najmłodsza i najskromniejsza.Kocha czytać książki.Czasami tak ją pochłaniają, że czuje się, jakby była w innym świecie.Ma marzycielskie nastawienie do życia, co trochę denerwuję Samanthę.Bujając w obłokach ma pomysły na nowe piosenki.Umie przepięknie śpiewać.Najbardziej ze wszystkich sióstr kocha Black Claw i Annę.Było jej naprawdę smutno, gdy odeszła.Marzy o tym, by jeszce raz ją zobaczyć, i spędzić z nią dzień jak za dawnych lat.

Więcej w Fandom

Losowa wiki